piien

Tyk med tyk på

14 indlæg i dette emne

Hey

Gider ikke være tyk mere. Har så meget vand i kroppen, at alt på mig bare er kæmpe. Har været nødt til at købe nogle sko i str 38 (er normalt en str 37).

Og er lidt træt af at mange har en bemærkning om det. Ikke om skoene ;) men om hvor stor jeg er. Argh !

Sorry måtte lige af med det !!

Men vejret er jo skønt i dag - og skal hjem til en veninde, da vi har åbent hus i eftermiddag. :)

God dag til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hey

Gider ikke være tyk mere. Har så meget vand i kroppen, at alt på mig bare er kæmpe. Har været nødt til at købe nogle sko i str 38 (er normalt en str 37).

Og er lidt træt af at mange har en bemærkning om det. Ikke om skoene ;) men om hvor stor jeg er. Argh !

Sorry måtte lige af med det !!

Men vejret er jo skønt i dag - og skal hjem til en veninde, da vi har åbent hus i eftermiddag. :)

God dag til alle :)

:kiss :kram2

Jeg har også fået lidt vand i fingrene og ben og fødder her weekenden over - glæder mig også til at være færdig med at være tyk!! (eller ihvertfald SÅ tyk :P )

Ja vejret er smukt - havemændene er endelig ved at putte jord i vores have og plante hæk :loveshower Yeay! Lidt mærkeligt på en søndag - men hey, bare det bliver gjort :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også træls med alt det vand.. Vi står og skal til fødselsdag og har pænt tøj på.. Men der eneste fodtøj jeg stort set kan være i er "klip klappere" ;( og der ser jo skide smart ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde klip klapper på til julefrokost igår, hvor vi var på en rigtig fin restaurant og spise :D Ikke helt optimalt til ellers fint tøj, men det kunne ikke blive anderledes :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det fuldstændig på samme måde. Mine fødder er elefantfødder om aften, og de gør ondt.

Men en måned endnu, det er det der trøster mig.

Tænk hvis der var 3 mdr, med vand i kroppen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde meget vand i kroppen med Luca, det var så jeg gik en størrelse op i sko efter jeg havde født pga vægten.

Jeg er dog sluppet denne gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også elefantføder om aftenen samt jeg har måtte opgive at have mine støvler på da jeg næsten ikke kan lukke lynlåsen. Godt, at det er blevet varmere i vejret for gider ikke bruge penge på fodtøj når jeg har termin om små 2 uger.

Har også væske i hænderne og synes de er meget ømme. Kan næsten ikke strække dem når jeg vågner om morgenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heldigvis forskånet for al det vand i kroppen indtil videre - 7-9-13, bank under bordet og alt det der. Men jeg føler med jer andre :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er med på det irritrende vand-hold! Heldigvis har jeg kun forrige uge kun taget 600 gr påi modsætning til de forrige 2 hvor jeg hver uge tog 1 kg på! Så håber den der vandøgning holder lidt igen nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er heldigvis forskånet for al det vand i kroppen indtil videre - 7-9-13, bank under bordet og alt det der. Men jeg føler med jer andre :(

Samme her - har heldigvis ikke problemer med det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er blevet MEGET bedre efter jeg er begyndt på barsel :yay Mine fødder hæver heldigvis ikke nær så meget op når jeg har mulighed for at få fødderne op. Så nu skal det nok gå godt de sidste 5 ugers tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit er blevet MEGET bedre efter jeg er begyndt på barsel :yay Mine fødder hæver heldigvis ikke nær så meget op når jeg har mulighed for at få fødderne op. Så nu skal det nok gå godt de sidste 5 ugers tid ;)

5 uger?! Det går der ikke!! Vi føder altså før termin!! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5 uger?! Det går der ikke!! Vi føder altså før termin!! :P

Ha ha ha, nu må vi se ;) lige nu aser og maser Hoppedutten nedad så mon han er ved at bore hovedet på plads?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

18 dage mere, så bliver jeg sat i gang!

GÅ SÅ TID! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER