Sign in to follow this  
Followers 0
piien

Tyk med tyk på

14 posts in this topic

Hey

Gider ikke være tyk mere. Har så meget vand i kroppen, at alt på mig bare er kæmpe. Har været nødt til at købe nogle sko i str 38 (er normalt en str 37).

Og er lidt træt af at mange har en bemærkning om det. Ikke om skoene ;) men om hvor stor jeg er. Argh !

Sorry måtte lige af med det !!

Men vejret er jo skønt i dag - og skal hjem til en veninde, da vi har åbent hus i eftermiddag. :)

God dag til alle :)

Hey

Gider ikke være tyk mere. Har så meget vand i kroppen, at alt på mig bare er kæmpe. Har været nødt til at købe nogle sko i str 38 (er normalt en str 37).

Og er lidt træt af at mange har en bemærkning om det. Ikke om skoene ;) men om hvor stor jeg er. Argh !

Sorry måtte lige af med det !!

Men vejret er jo skønt i dag - og skal hjem til en veninde, da vi har åbent hus i eftermiddag. :)

God dag til alle :)

:kiss :kram2

Jeg har også fået lidt vand i fingrene og ben og fødder her weekenden over - glæder mig også til at være færdig med at være tyk!! (eller ihvertfald SÅ tyk :P )

Ja vejret er smukt - havemændene er endelig ved at putte jord i vores have og plante hæk :loveshower Yeay! Lidt mærkeligt på en søndag - men hey, bare det bliver gjort :yay

Annonce ♥

Jeg har det også træls med alt det vand.. Vi står og skal til fødselsdag og har pænt tøj på.. Men der eneste fodtøj jeg stort set kan være i er "klip klappere" ;( og der ser jo skide smart ud

Annonce ♥

Jeg havde klip klapper på til julefrokost igår, hvor vi var på en rigtig fin restaurant og spise :D Ikke helt optimalt til ellers fint tøj, men det kunne ikke blive anderledes :rolleyes

Annonce ♥

Har det fuldstændig på samme måde. Mine fødder er elefantfødder om aften, og de gør ondt.

Men en måned endnu, det er det der trøster mig.

Tænk hvis der var 3 mdr, med vand i kroppen!

Annonce ♥

Jeg havde meget vand i kroppen med Luca, det var så jeg gik en størrelse op i sko efter jeg havde født pga vægten.

Jeg er dog sluppet denne gang.

Annonce ♥

Jeg får også elefantføder om aftenen samt jeg har måtte opgive at have mine støvler på da jeg næsten ikke kan lukke lynlåsen. Godt, at det er blevet varmere i vejret for gider ikke bruge penge på fodtøj når jeg har termin om små 2 uger.

Har også væske i hænderne og synes de er meget ømme. Kan næsten ikke strække dem når jeg vågner om morgenen.

Annonce ♥

Jeg er heldigvis forskånet for al det vand i kroppen indtil videre - 7-9-13, bank under bordet og alt det der. Men jeg føler med jer andre :(

Annonce ♥

Jeg er med på det irritrende vand-hold! Heldigvis har jeg kun forrige uge kun taget 600 gr påi modsætning til de forrige 2 hvor jeg hver uge tog 1 kg på! Så håber den der vandøgning holder lidt igen nu.

Annonce ♥

Jeg er heldigvis forskånet for al det vand i kroppen indtil videre - 7-9-13, bank under bordet og alt det der. Men jeg føler med jer andre :(

Samme her - har heldigvis ikke problemer med det

Annonce ♥

Mit er blevet MEGET bedre efter jeg er begyndt på barsel :yay Mine fødder hæver heldigvis ikke nær så meget op når jeg har mulighed for at få fødderne op. Så nu skal det nok gå godt de sidste 5 ugers tid ;)

Annonce ♥

Mit er blevet MEGET bedre efter jeg er begyndt på barsel :yay Mine fødder hæver heldigvis ikke nær så meget op når jeg har mulighed for at få fødderne op. Så nu skal det nok gå godt de sidste 5 ugers tid ;)

5 uger?! Det går der ikke!! Vi føder altså før termin!! :P

Annonce ♥

5 uger?! Det går der ikke!! Vi føder altså før termin!! :P

Ha ha ha, nu må vi se ;) lige nu aser og maser Hoppedutten nedad så mon han er ved at bore hovedet på plads?

Annonce ♥

18 dage mere, så bliver jeg sat i gang!

GÅ SÅ TID! :glad

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
Sign in to follow this  
Followers 0