Mettemor

Barselsdagpenge, hvornår?

14 indlæg i dette emne

Hej piger

Jeg er gået fra løn, til barselsdagpenge. Har indsendt blanketten til udbetaling Danmark. Men mit spørgsmål er, hvornår bliver de udbetalt? Er det den sidste torsdag i måneden, eller den sidste bankdag i måneden?

Håber de behandler det ret hurtigt, for der stod sedlen, at jeg skulle indsende inden d 27 maj! Men altså skulle gerne have penge for April også! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidste torsdag i måneden:) så det er på torsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke satse på de er der ultimo april. Der gik 8 uger fra jeg gik over på barselsdagpenge til jeg ren faktisk fik nogen udbetalt og det samme skete for min veninde. Det er IKKE i orden, men det var mens det stadig var kommunalt styret, så måske Udbetaling Danmark har mere styr på det!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mine barselpenge med det samme - en uge efter jeg søgte(som passede med den sidste torsdag i den måned jeg skulle starte med at have dem for)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke satse på de er der ultimo april. Der gik 8 uger fra jeg gik over på barselsdagpenge til jeg ren faktisk fik nogen udbetalt og det samme skete for min veninde. Det er IKKE i orden, men det var mens det stadig var kommunalt styret, så måske Udbetaling Danmark har mere styr på det!

De har IKKE mere styr på det, jeg ventede 14 uger på mine :prik

De havde altid en ny undskyldning hver gang jeg ringede.

Mene håber da for dig at det går stærkt og de ikke kludrer i det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke de kommer, altså pengene, så er det søde til at lave en lille udbetaling - det gjorde de ved mig! Jeg ringede egentlig kun for at høre, hvornår de ville komme, men så lavede de en udbetaling til den følgende torsdag, selvom de ikke behøvede gøre det :) Men som andre siger, så kommer de sidste torsdag i måneden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis ikke de kommer, altså pengene, så er det søde til at lave en lille udbetaling - det gjorde de ved mig! Jeg ringede egentlig kun for at høre, hvornår de ville komme, men så lavede de en udbetaling til den følgende torsdag, selvom de ikke behøvede gøre det :) Men som andre siger, så kommer de sidste torsdag i måneden :)

Det ville de ikke gøre ved mig. De var noget så stride, og ville intet gøre før alle papirer var i orden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrgghh der skal sgu bare komme penge på torsdag! Bliver noget nervøs nu. Får man en eller anden bekræftelse? Eller en "lønseddel"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville de ikke gøre ved mig. De var noget så stride, og ville intet gøre før alle papirer var i orden.

Det er dæleme dårligt! :o Altså jeg havde egentlig indstillet mig på, at jeg skulle vente på pengene i en måneds tid, for jeg havde knap nået at sende papirerne retur, før det slog mig, at det nok betød en måned uden løn (de blev sendt dagen efter de kom med posten, eller VED jeg, at jeg glemmer det :P) Hende jeg talte med var virkelig sød!

Øv for en oplevelse :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrgghh der skal sgu bare komme penge på torsdag! Bliver noget nervøs nu. Får man en eller anden bekræftelse? Eller en "lønseddel"?

Ring da til dem i morgen og spørg ad, om de har modtaget dine papirer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har forsøgt at skrive til dem idag, via deres hjemmeside. Der er ingen mailadresse, men sådan en send besked til os. Fik så tilbage, at de ikke kunne læse min mail. Flot!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får mine den sidste hverdag i mdr.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrgghh der skal sgu bare komme penge på torsdag! Bliver noget nervøs nu. Får man en eller anden bekræftelse? Eller en "lønseddel"?

Ja, du får en specifikation i din e-boks. Min er ikke kommet for denne måned endnu, så du skal ikke være nervøs endnu. Men jeg ville HELT sikkert ringe til dem, hvis det er meget vigtigt du får dem. Det kan helt sikkert godt betale sig at være lidt efter dem - desværre <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaarrgghh der skal sgu bare komme penge på torsdag! Bliver noget nervøs nu. Får man en eller anden bekræftelse? Eller en "lønseddel"?

Jeg får både i e-boks, men får også en "lønseddel" med posten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER