Dorita

Sover I stadig på maven?

5 indlæg i dette emne

Jeg gør, men nogengange udløser det godt nok voldsom aktivitet. Så bliver lidt i tvivl om det er fordi jeg maser hende, eller bare fordi jeg kan mærke det mere, når maven er klemt.

Det er bare så rart at sove på maven :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg sover halvt på maven. Har det ene ben trukket lidt op, så jeg ligger lidt skævt. Giver det mening? Synes ikke det er rart at lille fladt på maven længere :(

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg kan snige mig til det uden at få et los af den bette, så sover jeg gerne på maven stadigvæk :D Men det er sjældent for hun er vældig aktiv og vil bare ikke have pres på nogen måde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg kan snige mig til det uden at få et los af den bette, så sover jeg gerne på maven stadigvæk :D Men det er sjældent for hun er vældig aktiv og vil bare ikke have pres på nogen måde...

Dvs du gør det, når du ikke mærker noget? Tror du, det at hun sparker betyder hun bliver mast? Er nemlig meget i tvivl....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dvs du gør det, når du ikke mærker noget? Tror du, det at hun sparker betyder hun bliver mast? Er nemlig meget i tvivl....

Naa jeg tror ikke hun bliver mast, men tror da hun føler sig en smule klemt ;) Men sover nu heller ikke helt på maven, men sådan lidt halvt på siden, halvt på maven og så tror jeg hun har fundet ud af at komme op i den anden ende, så hun har mere plads ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER