Guest M's mor

Gåvogn

34 indlæg i dette emne

Har du nogle kravle strømpebukser til hende? De er ret gode. Mie har nogle søde med katte på hvor der står Catch Me på mumsen. Ellers prøv og pil bukserne af hende. Bare et kvarter - 20 min om dagen. At krybe er let når man har tøj på der glider over det glatte gulv. De bare ben giver modstand og motiverer. Prøv det, det skader i hvert fald ikke.

Nej sådan nogen har jeg ikke men havde set nogen på nettet. Det er dem man kan sætte på ved knæene ikke?

I dag har hun fået et par bukser på hvor der er et mærke på hver knæ og det glider hun ikke på som hvis det var bare tøjet. Men kan være bukserne lige skal af senere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din har været hurtig. Madison er 10 mdr. Men hendes far var ikke s hurtig til tingene som jeg var så kan være hun har det fra ham ;)

Men ja hun kan da nå det endnu. Der er jo ikke nogen facit liste på sådan nogle unger ;)

Jeg hjælper hende ikke op af tingene hun gør det selv, det er dg kun ved vores tv bord hun kan finde ud af det. Jeg roser hende dog når det lykkes.

Ja han er meget hurtig :)

Jeg tror ikke det er så vigtig hvilken rækkefølge de gør det i, min SP sagde til mig at det var fuldstændig lige meget om han lærte at kravle før han kunne gå, bare han lærte at kravle på et tidspunkt, så om de kravler når de er 1 år eller om de først lærer det når de er 3, er i følge hende ligemeget. Hun sagde dog, at det måske var sværere at motivere dem til, at lære og kravle når de har lært at gå.

Vi har også trægulv og der er det som Majs nævner nemmere at trække sig frem, det der skulle til for Albert var, at C en dag da det var godt varm i stuen, tog alt han tøj af i en times tid, det var som om han fik mere bevægelses frihed, samtidig med at han kunne stå fast på trægulvet. Vi begynde så at tage tøjet af han hver aften, og nu kravler han også med tøj på, som om han aldrig har lavet andet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han er meget hurtig :)

Jeg tror ikke det er så vigtig hvilken rækkefølge de gør det i, min SP sagde til mig at det var fuldstændig lige meget om han lærte at kravle før han kunne gå, bare han lærte at kravle på et tidspunkt, så om de kravler når de er 1 år eller om de først lærer det når de er 3, er i følge hende ligemeget. Hun sagde dog, at det måske var sværere at motivere dem til, at lære og kravle når de har lært at gå.

Vi har også trægulv og der er det som Majs nævner nemmere at trække sig frem, det der skulle til for Albert var, at C en dag da det var godt varm i stuen, tog alt han tøj af i en times tid, det var som om han fik mere bevægelses frihed, samtidig med at han kunne stå fast på trægulvet. Vi begynde så at tage tøjet af han hver aften, og nu kravler han også med tøj på, som om han aldrig har lavet andet.

Det tror jeg altså jeg prøver senere så. Synes desværre bare at vires gulv godt kan være koldt men holder jo bare øje med at hun ikke bliver kold. Og det kan jo være det hurtigt kommer nu hun kan komme op på alle fire.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej sådan nogen har jeg ikke men havde set nogen på nettet. Det er dem man kan sætte på ved knæene ikke?

I dag har hun fået et par bukser på hvor der er et mærke på hver knæ og det glider hun ikke på som hvis det var bare tøjet. Men kan være bukserne lige skal af senere.

nej det er de her Mie har: http://www.babywalz.dk/maximo-baby-stroempebukser-lilla-262425.html

og så er der dem her (som jeg ikke bryder mig om) http://www.zalando.dk/sterntaler-schildkroete-strompebukser-pink-s1353j013-402.html

Der er gummidutter på knæene så de står bedre fast.

Jeg tror dog tilles metode med helt at pille tøjet af hende virker bedst. Så er der ingen nemme løsninger med at glide hen over gulvet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej det er de her Mie har: http://www.babywalz.dk/maximo-baby-stroempebukser-lilla-262425.html

og så er der dem her (som jeg ikke bryder mig om) http://www.zalando.dk/sterntaler-schildkroete-strompebukser-pink-s1353j013-402.html

Der er gummidutter på knæene så de står bedre fast.

Jeg tror dog tilles metode med helt at pille tøjet af hende virker bedst. Så er der ingen nemme løsninger med at glide hen over gulvet :P

De er ellers fine dem Mie har. Så havde jeg en undskyldning for at købe lidt mere til madison hi hi.

Ja vi starter med at tage tøjet af hende. Vi vil jo hurtig se hvordan det virker. Når hun er i sengen eller oppe i sofaen så er det som om hun mere prøver at komme frem end hvis hun er på gulvet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun nogle gange sammen med andre børn, der kravler? Mødregruppe eller andet?

De skal jo have ideen et sted fra, og hvis hun ser andre kravle vil det måske vække hendes interesse/prøve at efterligne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er hun nogle gange sammen med andre børn, der kravler? Mødregruppe eller andet?

De skal jo have ideen et sted fra, og hvis hun ser andre kravle vil det måske vække hendes interesse/prøve at efterligne?

Nej det er hun desværre ikke. Jeg går ikke i mødregruppe. Valgte det fra i den gamle by. Da vi så flyttede blev jeg tilbudt det men kunne ikke overskue det i flytterod og en hel måneds sygdom hvor vi skiftevis lå på langs.

Hun har en kusine på 2. Og ellers er venners børn yngre end hende.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah moever, gaar gerne med vores stoette og er begyndt at rejse sig. Han staar nu ogsaa paa alle 4 og rokker, men saa moever han hurtigt videre.

Han har en gaavogn, som han leger med og ja, jeg hjaelper ham med at rejse sig op og stiller ham ogsaa foran gaavognen, hvir han saa staar og rokker lidt.

Det er for mig floejtende ligegyldigt om det lyder hen i vejret for andre - Noah skal bare helst laere at holde balancen og komme op og ned selv ret hurtigt, for ellers gaar min dag ikke med andet end at holde ved Noah, som rejser sig overalt, eller afholde ham fra at rejse sig. Han har stor glaede af at bruge gaavognen som puttekasse til klodser og pille ved hjulene ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah moever, gaar gerne med vores stoette og er begyndt at rejse sig. Han staar nu ogsaa paa alle 4 og rokker, men saa moever han hurtigt videre.

Han har en gaavogn, som han leger med og ja, jeg hjaelper ham med at rejse sig op og stiller ham ogsaa foran gaavognen, hvir han saa staar og rokker lidt.

Det er for mig floejtende ligegyldigt om det lyder hen i vejret for andre - Noah skal bare helst laere at holde balancen og komme op og ned selv ret hurtigt, for ellers gaar min dag ikke med andet end at holde ved Noah, som rejser sig overalt, eller afholde ham fra at rejse sig. Han har stor glaede af at bruge gaavognen som puttekasse til klodser og pille ved hjulene ;)

Jeg kan sagtens følge dig. I madisons vågne timer føler jeg noten gange at man ikke laver andet end ar rende efter hende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER