Guest BabyklarGirl

Så tager manden til afghanistan.

3 indlæg i dette emne

Så tager manden min til afghanistan igen i en mdr - puha syntes det er lang tid denne gang.

Karoline er lige blevet 2 mdr og vi har bøvlet med hendes mave igennem et stykke tid og de har nu fundet af at hun har problemer med maven pga de jern dråber hun skal have fordi hun er præmature. Så nu er hun kommet i behandling med laktulose og skal ind på børne ambulatoriet til vurdering om vi evt også skal suppl med movicol.

Jeg har i perioden op til haft fat i SP flere gange, da jeg var sikker på at Karoline var lettere forstoppet, men fik bare beskeden om, at det kunne hun ikke være fordi jeg ammede fuldt ud. Så da SP kom igår til vejning og målning kunne jeg fortælle, at det var som jeg havde forlagt for hende. Skulle virkelig anstrenge mig for ikke at blive sur - så nu bruger jeg KUN SP til at komme og veje og måle Karoline efter aftale med min egen læge, som jeg gerne må kontakte uanset hvad når det angår Karoline.

Men ellers går det godt hun vokser som hun skal :yay og stor trives når maven ikke driller.

Karoline vejer nu 4100 gr og måler 53,5 cm :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha, kan godt forstå du synes det er længe din mand skal være væk. Har han været afsted mange gange før?

Sikke noget med maven, godt i har fundet en løsning på det i samråd med lægen :) men synes godt nok det er utroligt, at SP bare har affejet muligheden for forstoppelse på den måde. Godt at i har en læge der tager sig tid til jer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja han har været afsted flere gange - og varigheden er ikke altid den samme - men denne gang er det 1 mdr han skal afsted.

Jeg er også dybt forundret over at man som SP kan affeje mig på denne måde - så kan (undskyld mig) alle mennesker være SP hvis det ikke kræver nogen form for specifik viden - jeg er er så indebrædt på hende :prik

Men det positive er, at jeg via egen læge har fundet frem til problemet og at jeg bare skal kontakte hende hvis der skulle opstå noget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER