stjerne3

Længe siden

3 indlæg i dette emne

Hej alle sammen det er godt nok ved at være længe siden jeg har været herinde og skrive noget.

Håber i har det godt, og nyder jeres barsel dem der er gået fra.

Jeg har de sidste 8 uger haft vand i kroppen, hvilket gør at mine fingre og hænder sover meget især om natten, men også når jeg sidder og er på nettet osv. Så det har været svært for mig at kunne komme på nettet, kan ikke skrive med sovende fingre.

Samtidig har en veninde tæt på mig, fået konstateret kræft, det har været rigtig hårdt for min famile og har påvirket os meget.

Hun har fået fjernet kræften og er nu i kemo behandling. Det har været svært at glæde sig over ens graviditet, når sådan noget sker tæt på. Det er også derfor jeg heller ikke har været på nettet.

Jeg håber i stadig har plads til mig?

Jeg er nu 37 uger og 2 dage henne, har taget 8-9 kilo på, venter mit 3 barn en pige, har termin den 3 maj. Regner med at gå over tit det har jeg gjort med de 2 andre.

Jeg har 2 drenge en på 7 år og en på 4 år. ( hvis i ikke kunne huske mig)

Jeg trænger til at komme ud og mødes med nogen gravide, er der nogen som har lyst til at mødes jo flere jo bedre?

Så kan vi også lære hinanden at kende.

Jeg bor i Herlev så hvis der er nogen fra København eller omegn, som ville mødes, kunne det være hyggeligt.

Kh Anja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej alle sammen det er godt nok ved at være længe siden jeg har været herinde og skrive noget.

Håber i har det godt, og nyder jeres barsel dem der er gået fra.

Jeg har de sidste 8 uger haft vand i kroppen, hvilket gør at mine fingre og hænder sover meget især om natten, men også når jeg sidder og er på nettet osv. Så det har været svært for mig at kunne komme på nettet, kan ikke skrive med sovende fingre.

Samtidig har en veninde tæt på mig, fået konstateret kræft, det har været rigtig hårdt for min famile og har påvirket os meget.

Hun har fået fjernet kræften og er nu i kemo behandling. Det har været svært at glæde sig over ens graviditet, når sådan noget sker tæt på. Det er også derfor jeg heller ikke har været på nettet.

Jeg håber i stadig har plads til mig?

Jeg er nu 37 uger og 2 dage henne, har taget 8-9 kilo på, venter mit 3 barn en pige, har termin den 3 maj. Regner med at gå over tit det har jeg gjort med de 2 andre.

Jeg har 2 drenge en på 7 år og en på 4 år. ( hvis i ikke kunne huske mig)

Jeg trænger til at komme ud og mødes med nogen gravide, er der nogen som har lyst til at mødes jo flere jo bedre?

Så kan vi også lære hinanden at kende.

Jeg bor i Herlev så hvis der er nogen fra København eller omegn, som ville mødes, kunne det være hyggeligt.

Kh Anja

Hej Anja :)

Jeg kan anbefale dig at tilmelde en gruppe på facebook der hedder "termin maj 2013", hvor logoet er en bamse. Der mødes dem fra Kbh området af.. De har lige haft en enkelt møde og skal vidst nok mødes igen her snart :) Synes selve terminsgruppen er rigtig hyggelig og vi er ved at være mange medlemmer fra held landet :) Det var bare et forslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej

tak for det, men er ikke på facebook så jeg har nok ikke mulighed for at være med desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER