MAMMA_LICIOUS

Av.. Ikke så lækkert emne

6 indlæg i dette emne

Ved godt det er lidt klamt.. Men er der nogen af jer der har/har haft hæmorider??

Har en i øjeblikket som er rimelig stor og gør ondt.. Men hvad har i gjort for at komme af med den/dem og hvor lang tid tog det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså jeg synes ikke det er et ulækkert emne.. Eg har siden jeg var barn, haft en hæmoride(døjede med meget hård mave som barn), og den er blevet større her i graviditeten. Den har ikke været øm, fordi jeg har gjort ALT for at den ikke skulle generes.. Har drukket spandevis af vand og spist fiberrigt :-) Men den øgede blodtilstrømning gør altså at den er blevet større. + at jeg har fået en ny :-( Det er så øv og det hæmmer lidt min blufærdighed til fødslen.. Men fortæller det til jordemoderen i næste uge. Man kan få noget creme som kan lindre en øm og blodfyldt hæmoride. Det creme jeg har, hedder proctosedyl. Men det fjerner ikke hæmoriden. Den vil blive mindre efter fødslen og hvis man er heldig, vil den forsvinde :-) Ellers kan man fjerne den ved operation eller ved at sætte elastik på, men det kan du læse mere om på nettet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået en creme der hedder doloproct.. Har før haft nogle pga hård mave, men den her er virkelig voldsom og gør ondt.. Den er nærmest helt lilla fordi den er så blodfyldt.. Det ligner den er ved at eksplodere ;) men av av.. Håber smerten aftager snart ;(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh øv :( Håber det præparat vil dæmpe hævelsen og lindre ømheden :)

Mine har faktisk ikke været så voldsomme, men efter fødslen er jeg forberedt på at det bliver meget smertefuldt :\

Men husk og undgå hård mave og helst ikke sidde på toilettet for længe, og benene op når det er muligt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror ikke, at jeg har fået nogen...endnu.

Vil bare lige give jer en kram :kram2 . Jeg krydser fingre for, at de forsvinder igen - eller i det mindste bliver mindre - efter fødslen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nix, har ikke haft hård mave i denne gravidiitet, det havde jeg MEGET i sidste!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER