Guest

Inden jeg panikken helt!?!

8 indlæg i dette emne

Nu har jeg flere gange lagt mærke til at Mie har en lille kugle i sit venstre bryst. Jeg har fået et lille sug af panik hver gang jeg mærker det men har så sagt til mig selv at det vist er meget normalt at man kan mærke sådan en, jeg har hørt det et eller andet sted. Men nu mærkede jeg den lige igen og så bliver jeg i tvivl. Er det bare noget jeg bilder mig selv ind at jeg har hørt? Hvorfor er det kun i venstre side og ikke højre? Hvis det var i begge sider ville jeg være mere rolig for så er det sikkert noget med bryst kirtlerne der udvikler sig. Men puh ha nu tænker jeg straks kraft, sygdom og død. Jeg forsøger at slå koldt vand i blodet og håber i kan berolige mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan en har Lucas også haft siden han blev født, ved faktisk ikk om han stadig har den, har ikk tænkt over det længe. Men fik at vide af en børnelæge at det er en brystkirtel og det er meget normalt at man kan mærke dem :) Så det er nok det samme Mie har :)

Ved Lucas kunne jeg også kun mærke den i den ene side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et dårligt tidspunkt at panikke søde :kram2 jeg aner ikke hvad det kan være og syns du skal spørge din sp eller læge når du har mulighed for det. Det er sikkert harmløst når hun ikke har ondt eller er skidt eller det vokser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan en har Lucas også haft siden han blev født, ved faktisk ikk om han stadig har den, har ikk tænkt over det længe. Men fik at vide af en børnelæge at det er en brystkirtel og det er meget normalt at man kan mærke dem :) Så det er nok det samme Mie har :)

Ved Lucas kunne jeg også kun mærke den i den ene side :)

Det var lige præcis sådan et svar jeg havde brug for. Det er helt sikkert noget i den dur jeg har hørt før. Og nu du skriver det tror jeg faktisk det var min far der sagde det da min yngste søster var lille ( hun blev 19 igår, ikke sært det lå lidt fjernt :P )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er et dårligt tidspunkt at panikke søde :kram2 jeg aner ikke hvad det kan være og syns du skal spørge din sp eller læge når du har mulighed for det. Det er sikkert harmløst når hun ikke har ondt eller er skidt eller det vokser.

Ja meget dumt tidspunkt. Men nu tror jeg at jeg fik ro på så jeg kan sove. Hun virker ikke generet og hendes helbred er normalvis ret godt bortset fra 2 større forkølelser og 1 gang feber er hun stort set aldrig syg, højst lidt snottet (ANTIJINX). Så umiddelbart er der ingenting der tyder på at noget påvirker immunforsvaret. Jeg må lige spørge SP

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heksebryst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heksebryst?

Er det det der ekstra bryst?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heksebryst?

Er det ikke kun når man ammer?

Jeg har søgt ganske kort på Google og kan se Mie ikke er den eneste, det trøster lidt. Desværre er der ikke nogen af de steder jeg har læst hvor de har et svar på hvad det er og om det er ufarligt. Altså der er mange med de helt små 0-3 mdr der har det, og der er det meget normalt. Men Mie bliver 8 mdr lige om lidt og er ikke blevet ammet siden hun var 3 mdr.

Der er åben SP på mandag så der tager vi nok ned lige og får hende vejet og spørger ind til det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER