mor-til-asta-09

Andre med bækkenløsning?

6 indlæg i dette emne

Så kom sygemeldingen, havde ventet på den da jeg har døjet siden jeg blev gravid. Men er nu røget på halv tid pga bækkenløsning, der var desværre ikke noget fys kunne gøre :( Er idag 15+3, så bliver godtnok en lang graviditet denne gang.. Øv bøv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv med zoneterapi, styrketræning og undgå mælk. De ting har hjulpet mig rigtig meget, fra at ha en rigtig slem første graviditet med bl fra uge 16 til en rigtig god 4. graviditet. Styrketræningen er dog bedst at starte inden man blir gravid (igen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det var godt nok tidligt! :( Træls at du skal gå sygemeldt så længe, men jeg håber da, det hjælper. :)

Mit bækken er også allerede begyndt at drille. Jeg havde godt nok regnet med det, da mit bækken i forvejen er skævt og stift, men jeg havde ikke forventet, at det skulle komme så tidligt (er 15+6 i dag)! Indtil videre er det dog ikke så slemt, at jeg overvejer en sygemelding, jeg skal bare passe på hvad jeg laver.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da tidligt at skulle døje med det, og ja, så kan det da godt gå hen og blive en lang graviditet.

Jeg havde mistanke om at det også var ved at komme hos mig, men efter kiropraktorbesøg, blev det fastslået det ikke var det. Jeg blev knækket og bøjet nogle gange og nu mærker jeg næsten ingenting, kun ved nogle bevægelser.

Men syntes da det er synd for jer der bøvler med det, at det skal komme så tidligt :(.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det var godt nok tidligt! :( Træls at du skal gå sygemeldt så længe, men jeg håber da, det hjælper. :)

Mit bækken er også allerede begyndt at drille. Jeg havde godt nok regnet med det, da mit bækken i forvejen er skævt og stift, men jeg havde ikke forventet, at det skulle komme så tidligt (er 15+6 i dag)! Indtil videre er det dog ikke så slemt, at jeg overvejer en sygemelding, jeg skal bare passe på hvad jeg laver.

Ja men med et job som kok, kan jeg ikke rigtig undgå sygemelding da det er er utroligt hårdt i forvejen :D Men hellere sygemelde mig nu, end at ligge sengeliggende de sidste 2 måneder i graviditeten som fys sagde jeg kunne risikere pga det allerede var så slemt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er da tidligt at skulle døje med det, og ja, så kan det da godt gå hen og blive en lang graviditet.

Jeg havde mistanke om at det også var ved at komme hos mig, men efter kiropraktorbesøg, blev det fastslået det ikke var det. Jeg blev knækket og bøjet nogle gange og nu mærker jeg næsten ingenting, kun ved nogle bevægelser.

Men syntes da det er synd for jer der bøvler med det, at det skal komme så tidligt :(.

Jeg var ude for en "ulykke" sidste sommer, hvor mit bækken blev revet i. Så tror desværre det er årsagen til at jeg døjer så tidligt, da jeg har døjet siden ulykken. Havde ikke nogle ting i min første graviditet nemlig :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER