Guest Felixmor

Open office

10 indlæg i dette emne

Jeg har fået ny pc med Windows 8, som jeg prøver at forene mig med og det er svært! Nå men jeg mangler egentlig et skriveprogram på det. Vi har endnu ikke besluttet om vi skal have lagt Windows 7 på den i stedet så overveje at prøve Open Office mens vi beslutter os.

Er der nogle af jer skønne kvinder, der bruger det. Er det til at have med at gøre? Jeg skriver utrolig mange ansøgninger og kan se, at den konverterer til pdf så det er nemlig rigtig fin.

Kom glad med en anbefaling :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har brugt open office i forbindelse med skole, jeg syntes det fungere rigtig godt, og kan stort set det samme som word. Jeg har dog ikke prøvet at skrive ansøgninger i det, men jeg har skrevet en masse opgaver i det, og var super godt tilfreds med det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tit brugt det tidligere og har ikke oplevet problemer efter en opdatering for nogle år siden :) Så intet at udsætte nu :).

Men du har selvfølgelig også muligheden for at bruge det online office som er gratis, men vidst har reklamer tilgengæld. Kravet er bare at du kun kan bruge det når du har netadgang:) Men læs mere her: http://beep.tv2.dk/article/hent-gratis-office-i-dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også open office derhjemme. Er gift med en IT-nørd, så hvis man siger grimme ord som Microsoft og Mac, så skal man have vasket sin mund med sæbe. Jeg er fuldstændig minus IT-agtig, men jeg er glad for open office - synes det fungerer nemt og godt og kan sagtens anbefale det - især fordi det er så nemt at konvertere formaterne, som du siger.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan altid regne med jer :) tak piger :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også lige fået Windows 8. Bruger Open office til det og indtil videre virker det super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super så må jeg jo bare få det hentet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg det installeret og det minder mig egentlig mest om en gammel udgave af Word :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har prøvet open office på min nye pc med windows 8

har bare det problem at min chef ikke,kan åbne mine time sedler da den gemmer det i et underligt format. Så er gået tilbage til word synes det er bedre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det jeg sender ud af huset bliver i et pdf format så det går nok. Det er egentlig bare midlertidigt da jeg skal have fundet ud af om jeg kan forene mig med Windows 8. Er ikke vildt begejstret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER