Posted April 3, 2013 Tænkte vi skulle have en tråd med de fine mavser :) Jeg kan da starte - da jeg nu har fået taget mig sammen til at tage billede af min tykke mave... 13+0 Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 4, 2013 SÅ fin babymave! :) Jeg vil også gerne dele et billede, men min computer strejker og man kan ikke fra mobilos.. :/ Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 4, 2013 Jeg får manden til at tage et i morgen.. Men det er vist stadig bare fedt... :lol Det eneste der gør at jeg ligner en gravid er fordi jeg pga. baby ikke kan suge maven ind mere :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2013 hold da op man kan se det på jer ... kiggede lige billederne fra de sidste 3 måneder igennem ... jeg kan altså ikke selv se nogen forskel :blink og jeg er 13+6 .... men jeg gætter på det det bla. er pga min overvægt og at jeg jo derfor havde en mave også før jeg blev gravid :oops Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2013 Hey, jeg tror heller ikke der er meget baby mave over min mave ;) Det er vist mest fedt.. Maven kan ikke suges ind mere :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 8, 2013 Jeg kan stadig ikke se en fis, men okay jeg er kun 10+4... Jeg må væbne mig med tålmodighed! :prik Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 9, 2013 hold da op man kan se det på jer ... kiggede lige billederne fra de sidste 3 måneder igennem ... jeg kan altså ikke selv se nogen forskel :blink og jeg er 13+6 .... men jeg gætter på det det bla. er pga min overvægt og at jeg jo derfor havde en mave også før jeg blev gravid :oops Jeg er altså også overvægtig... men ja hvor det før var "2" deller - er det faktisk en efterhånden.. hvis jeg bare sidder her i stolen med computeren - ja så virker maven bare som normalt... men når jeg står op og tager en bluse over.. så er den der bare.. ;) Share this post Link to post Share on other sites
Posted April 26, 2013 14+2 :wub Mamakjolen hjælper i den grad med at fremhæve formerne :P :D Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 3, 2013 Sikke nogle fine maver I har jer. :loveshower Min mave 18+0 :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2013 13+5 (se lige bort fra det fjollede ansigt ^_^ ) 18+2 Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 9, 2013 :yay Der er da sket noget må man sige! :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2013 Det er svært at se, men nu kan man efterhånden se det lidt, hvis man ved det :gravid 18+3 igår Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2013 iiiih der blev godt nok et lille billed :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2013 Man kan da trykke på det! :) Fin mave! :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2013 Taaaak Pada :) Vi har taget billeder hver måned siden uge 5, så de kan komme ind i baby bogen.... de første 3 kommer der til at stå noget i stil med ... venter... venter ..venter :D Enyway jeg håber at jo mere jeg kan se det vokser på maven, jo mere rolig bliver jeg, for jeg er stadig meget bekymret :huh har svært ved at slappe ordentligt af og bare nyde det hele ... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 12, 2013 Sikke en fin mave!! :biglove Tak :biglove Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2013 Det er ikke sån' at løbe fra længere... ;) http://i.imgur.com/wkfLQRM.jpg PS. Ignorer venligst at spejlet trænger til at blive pudset. :P Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2013 Jubiiii hvor er du fin! :biglove Jeg ser stadig bare tyk ud.... Dog noget tykkere end sidst... Share this post Link to post Share on other sites
Posted May 22, 2013 18+0.. :biglove Plus lidt fedt... Share this post Link to post Share on other sites