Guest Felixmor

Så er jeg tilbage

7 indlæg i dette emne

Ja så er jeg desværre tilbage efter en MA i 9. uge der både gav en medicinsk abort og en udskrabning.

Sorgen er der selvfølgelig men har det ellers ok så vi fortsætter hvor vi slap :)

Min aktivitet herinde vil nok ikke være så stor denne gang. Det gør lidt ondt at se det lykkes for andre og selv om jeg godt kan glæde mig på jeres andres vejne er der stadig et punkt i mig der synes det hele er lidt uretfærdig.

Jeg vil derfor ikke deltage i testgrupper osv men håber jeg snart er klar til at heppe på jer andre.

Og så håber jeg selvfølgelig snart vi er gravide igen, hvilket jeg vil prøve at holde hemmeligt indtil jeg som minimum har set et hjerte slå.

Bare et pip herfra.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Håber det går hurtigt for jer igen....kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så er jeg desværre tilbage efter en MA i 9. uge der både gav en medicinsk abort og en udskrabning.

Sorgen er der selvfølgelig men har det ellers ok så vi fortsætter hvor vi slap :)

Min aktivitet herinde vil nok ikke være så stor denne gang. Det gør lidt ondt at se det lykkes for andre og selv om jeg godt kan glæde mig på jeres andres vejne er der stadig et punkt i mig der synes det hele er lidt uretfærdig.

Jeg vil derfor ikke deltage i testgrupper osv men håber jeg snart er klar til at heppe på jer andre.

Og så håber jeg selvfølgelig snart vi er gravide igen, hvilket jeg vil prøve at holde hemmeligt indtil jeg som minimum har set et hjerte slå.

Bare et pip herfra.

Forstår dig til fulde. Har selv været der og ja - det er bare hårdt selvom man også er afklaret med det, der er sket.

Jeg håber og tror, du snart kan melde om fine hjerteblink! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt huske følelsen da jeg selv mistede, ALT føles uretfærdigt, så jeg sender en masse forståelse og et trøstende klem! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor godt at i er klar igen!

Jeg vil faktisk råde dig til at fortælle det til enten os herinde eller i hvert fald nogen når du lige om lidt står med positiv test igen! Det har været guld værd for mig at kunne dele alle mine bekymringer - for tro mig, dem er der mange af når man lige har været sådan et forløb igennem! Men hvis jeg skulle gå med akt helt selv ville jeg blive tosset - så overvej i hvert fald om du har det godt med at vente til efter hjerteblink. Vores familie ved det stadig ikke denne gang, men jeg ved ikke hvordan jeg skulle klare mig uden mine fora...

Og så håber jeg i øvrigt det går ligeså stærkt for dig som det er gået for mig - hep hep!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er jeg ked af det på dine vegne.. kan godt forstå at alt føles hårdt og uretfærdigt :kram

Jeg håber det bedste for dig - og at du snart står med en positiv test igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker bare bk og den opbakning man får herinde. Det er guld værd og så med piger man "kun" kender virtuelt og mange kun bage et profilnavn.

Tak til hver af en jer. Suger alt hvad I deler af erfaring til mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER