JaMa

SP-besøg og hverdag...

3 indlæg i dette emne

I dag har vi haft besøg af SP for anden gang. Vi kender hende fra vores mellemste barn, og til dels fra vores ældste, så det er altid hyggeligt. I dag var desværre hendes sidste besøg da hun går på pension, så lidt vemodigt blev det da at sige farvel. Nå men, det går rigtigt fint med lillepigens vægtøgning, hun har taget 650 g på de seneste 12 dage :blink :) mors lille tyksak :wub ej, tyksak er hun ikke, vejer nu 4250 g og er 56 cm lang, men hun har fået sig nogle gode folder rundt omkring, og kinderne og hagen/hagerne er også ved at blive fyldt godt ud. Hun vågner mere og mere op, har nogle gode vågenperioder med fin kontakt, og så er hun så småt begyndt at smile. Troede faktisk ikke på det, tænkte det var "trækninger", men SP så det i dag og sagde at det helt tydeligt var et bevidst smil hun gav mig på puslebordet :kuller uanset hvad er det i hvert fald skønt at se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ih hvor lyder det bare til at gå helt perfekt hos jer :)

Jeg nyder også bare min lille fyr, han er simpelthen så glad og dejlig. Vi hører ham nærmest aldrig brokke, han sover godt (vågner lidt tit om natten, men det er jo helt normalt), er meget opmærksom og virker bare så afslappet og glad.

Desværre er han ikke særlig god til at tage på, men vi må bare hænge i og fortsætte det vi gør, for han spiser altså fint. Jeg ammede i dag mens SP var her, og hun sagde at hun kunne høre at han sugede godt, så vi må vel bare stole på at det er som det skal være og at han nok skal tage fint på lige om lidt. Men jeg må indrømme at jeg allerede glæder mig meget til han skal vejes i næste uge, så jeg kan se at han forhåbentligt har taget på.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har vi også en dejlig vågen og tilpas pige - hun kommer med flere lyd, smiler og er helt fantastisk til at holde hovedet. Vi har været til kiropraktor med hende grundet lidt maveproblemer - kiropraktoren var meget chokeret over hvor stærk hun var og der var mange af tingene som hun kunne som hun i følge teorien ikke burde kunne :)

Karoline sover en lille lur om formiddagen - tager en lang en om eftermiddagen, sover 5-6 timer når hun bliver lagt i seng(vuggen) og så igen 3 timer. Hun har i et stykke tid brugt sut og vil nu ikke sove uden og er god til at bruge den i dagtimerne også - er en stolt MOAARR :wub

SP kommer på 3. besøg d. 15 april. men da jeg er sygeplejerske og selv har været et par mdr. i sundhedsplejen får jeg pt ikke så meget ud af besøgene - er dog spændt på vægt og mål hver gang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER