MariaPiesen

Hjælp til kjole

5 indlæg i dette emne

Hej tøser.

Jeg står og skal til bryllup her senere på måneden. Brylluppet bliver slået sammen med en barnedåb og receptionen samt festen skal holdes hjemme i deres egen lade.

Så jeg kan ikke helt finde ud af om det er "kjole og hvidt" eller det er mere afslappet tøj, jeg har fundet to kjoler en lang og en kort - men jeg er i 7 sind om det er den korte og den lange kjole jeg skal have.

Den korte

Den lange

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ville klart vælge den lange - synes den er mere classy. Og så i en farve andet end sort eller hvid selvfølgelig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Af de to ville jeg sige den lange :) Jeg er dog ikke så vild med den der kæde oppe ved halsen (lyder jeg gammel nu :D ?).

Jeg synes den korte er lidt for party agtig. Hvis du skal have kort kjole på ville jeg tage en der var klassisk "little black dress".

Men hva, jeg skal ikke gøre mig klog, jeg har kun været til et bryllup i mit liv :)

..... hvilket allerede kommer til udtryk her... kjolen skal selvfølgelig ikke være sort haha. Har du ligget hos zara eller mango, de har også fine kjoler til en overkommelig pris.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror faktisk jeg ville gå efter en kort, den lange virker en anelse over dressed til et dåb, men syntes der er noget knap så dåbs agtig over den korte du har fundet (Så skal der i hvert fald noget over skulderen), tror du skal tænke på hvad du ville tage på til en dåb og så pimpe det lidt opad. (jeg læste også engang at sort ikke er en farve man kan have på til bryllup sådan Emma Gad wise)

Jeg lurede lidt på siden og fandt de her to:

http://www.missmartins.dk/da/kardashian-aftenkjole/lilla

http://www.missmartins.dk/da/sophia-kjole/graa

som jeg syntes er mere bryllup+dåb+egen lade egnede. Jeg tænker at det måske er en smule koldt så et lille sjal over den nederste.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved godt at den ikke skal være sort kjolen ;) Det var bare lige de links jeg havde gemt som foretrukne ;)

Jeg har det sådan lidt at som Majs skriver at lang ikke er så dåbsagtigt, men så har jeg min mor som næsten er ved at gå amok over at jeg i det hele taget tænker på at købe en kort.

Den lilla har jeg allerede hjemme i skabt Maja, den er jeg også rimelig overbevidst om at det skal være.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER