Guest Cirkeline88

Hospitalstasken

55 indlæg i dette emne

min taske er pakket, næsten.. mangler kun sidste-øjebliks-ting som oplader til tlf., vandrejournal, kamera og nogle snacks til mig og kæresten hvis vi ikke kan få mad med det samme eller ikke kan li maden (jeg er rimelig kræsen :rolleyes ) også mangler der sutteflasker som lige skal steriliseres :D

jeg har pakket en taske med mine ting, lidt toiletting og tøj til kæresten og babydyne.. også har jeg pakket pusletasken med tingene til den lille. føler lidt vi skal ha meget med, men vi ved vi skal være der nogle dage så der skal jo lidt til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal ikke amme, så jeg skal vel ha flasker og MME med til hende eller hvad?

Det vil jeg tro, men spørg din jordemoder. Et eller andet sted burde de have det på sygehuset. Et lille fif.... hvis du vil give Nutramigen (den allergivenlige fra apoteket), så få den på recept fra din læge, så er det en del billigere... Brugte den selv sidste gang til sidst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var på sygehuset ved min første fødsel, var der stofbleer til fri afbenyttelse. Ved ikke om det er standard?

samme her i 2007... Ellers er en håndfuld pr dag nok mere realistisk til det ene og andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey piger husk lige en foldekasse eller lignende til blomster og gaver, som skal med hjem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hey piger husk lige en foldekasse eller lignende til blomster og gaver, som skal med hjem ;)

Tak for tippet, det havde jeg aldrig tænkt over :) - satser dog på, at vi først får besøg, når vi kommer hjem, da jeg skal føde ambulant.. - Men måske meget smart at tage en med, i tilfælde af, at planen bliver ændret ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER