Betty87

Er i begyndt at kunne se det?

13 indlæg i dette emne

Kan i mærke at bukserne strammer eller kan i ligefrem se en lille bule på maven??

Jeg spørger fordi jeg selv intet kan se og bukserne strammer ikke mere end de plejer ;) Men tænker da, at nu hvor det er officielt så ville jeg også gerne kunne se bare en lille smule :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg bilder mig ind, at jeg kan se det en lille smule.. I hvert fald, at min mave, som i forvejen var stor, har ændret form og føles hårdere.. Men jeg kan ikke helt finde ud af om det er indbildning. Jeg kan dog ikke suge maven ind mere, som jeg plejer at kunne..

Dog kan jeg ikke passe mine bukser mere.. Igen - om det er fordi de virkelig strammer eller det bare er psykologisk ved jeg ikke.. Man kommer nok desværre ikke til at kunne se det ordentligt ved mig før jeg er langt henne pga. overvægt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke det der ligner og jeg er ellers en lille pige.. :prik Min mand påstår at jeg har ændret en smule form, men om han vrøvler det kan jeg ikke sige! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan man bestemt godt se det og jeg kan ikke holde ud at have noget på, som strammer bare det mindste.

Taget i dag 13+5

qM6fp5L.jpg

Se venligst lige bort fra mit fjollede ansigtsudtryk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - det er en flot mave!! :loveshower

Jeg vil også... Har faktisk allerede fået en kommentar, men det er vist mest fordi jeg ikke kan suge maven ind mere.. :lolhit Og så stod jeg lige og hvilede med hænderne på maven...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan man bestemt godt se det og jeg kan ikke holde ud at have noget på, som strammer bare det mindste.

Taget i dag 13+5

qM6fp5L.jpg

Se venligst lige bort fra mit fjollede ansigtsudtryk :)

Nej, dét kan du vist ikke løbe fra! :loveshower Det gør nok en forskel at jeg for det første kun er 9+1 i dag og at jeg er førstegangs. Men jeg GLÆDER mig til at kunne strutte lidt.. :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, dét kan du vist ikke løbe fra! :loveshower Det gør nok en forskel at jeg for det første kun er 9+1 i dag og at jeg er førstegangs. Men jeg GLÆDER mig til at kunne strutte lidt.. :wub

Ja, jeg er jo også tredjegangsfødende- så det betyder jo også lidt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da op - det er en flot mave!! :loveshower

Jeg vil også... Har faktisk allerede fået en kommentar, men det er vist mest fordi jeg ikke kan suge maven ind mere.. :lolhit Og så stod jeg lige og hvilede med hænderne på maven...

Tak :)

Jeg får hele tiden kommentarer om vi nu er sikre på at det ikke er tvillinger ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kan man os godt se at de "to" deller er ved at blive til en.... <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 13+2 og andengangs. - Her kan det også ses, og jeg har fået lidt svært ved at lukke min jakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 12+2, førstegangs og det kan heller ikke ses på mig endnu, men jeg har også tabt mig ca 5 kilo. Jeg kan selv se en lille smule, men ikke en gang min mand kan se det af sig selv. :-S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 10+5 og kan mærke at nogle af mine bukser strammer lidt og så bilder jeg vist mig selv lidt ind at det kan ses :)

Lige nu ser vi frem til scanning om knap 14 dage og så at skulle fortælle familien det :) Derudover går tiden med at finde ud af hvad jeg kan spise og ikke spise og en nogle gange en masse kvalme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er 9+5 i dag og har allerede svært ved at skjule det, har faktisk haft det i et par uger. Det betyder virkelig noget at det er den anden graviditet på så kort tid, selvom den første jo stoppede heromkring. Der er meget af mit tøj jeg ikke kan passe allerede.

Men jeg har faktisk også allerede taget 5-6 kilo på! Jeg har aldrig nogensinde vejet så meget som jeg gør lige nu, ret grænseoverskridende for en der altid har været en slank pige. Jeg elsker min mave, men kan ikke så godt lide at jeg også synes jeg er blevet meget bredere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER