Melas

vejrtrækningsproblemer

3 indlæg i dette emne

Jeg synes jeg er begyndt at få problemer med at trække vejret helt igennem. Ofte er det når jeg har spist, men nogen gange hvis jeg vågner om natten, så har jeg svært ved at falde i søvn igen fordi vejrtrækningen driller. Kan det virkelig passe at han allerede fylder så meget at han presser på mine lunger? Så stor er jeg altså heller ikke endnu, hvordan bliver det mon så når jeg bliver endnu større?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uden jeg har ret meget forstand på det - eller er så langt henne som du, vil jeg skyde på, at han snarere presser på dit mellemgulv frem for dine lunger. Prøv evt. når du får svært ved at trække vejret ordentligt igennem at stil dig med let spredte ben, tip bækkenet "ind under kroppen" og læg hænderne på brystkassen. Prøv så så vidt muligt at sige, at brystkassen ikke må hæve sig, men maven må gerne blive tyk - træk vejret langsom ind gennem næsen. Så får du i hvert fald en rigtig dyb indåndning, og jeg vil skyde på, at der vil være "plads nok" med baby og det hele :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hán trykker nok ikke på lungerne, men du har altså noget på størrelse med en fodbold i maven som ikke var der før - der er nok lidt mindre plads til at lungerne kan udvide sig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER