wonder

Nu går jeg i seng med....

51 indlæg i dette emne

Ja jeg går i seng med Elsebeth Egholm og hendes bog "selvrisiko" Jeg har netop afsluttet "liv og legme" og fandt først bagefter ud af at det var en serie, så nu må jeg i gang med flere (de havde så ikke lige nr. 1 på bib...men mon ikke det går..)

Hvem går DU i seng med i tiden??? :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg går i seng med Elsebeth Egholm og hendes bog "selvrisiko" Jeg har netop afsluttet "liv og legme" og fandt først bagefter ud af at det var en serie, så nu må jeg i gang med flere (de havde så ikke lige nr. 1 på bib...men mon ikke det går..)

Hvem går DU i seng med i tiden??? :whistling

Og hvor er det fedt, at du har lige netop den stribe fra Steen og Stoffer i din signatur! Den har længe været min yndlings, men har aldrig set den andre steder end den ene gang jeg læste den i avisen :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i seng Anita Blake og hendes spændende venner (skrevet af Laurell Hamilton)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julia Lahme, super god underholdning :loveshower

Ih ja hun er helt fantastisk.... :loveshower er netop blevet færdig med "Hvor lagde jeg babyen".....

Nu går jeg så i seng med Stephen Kings , for 100'ende gang :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både jeg og min mand går i seng med Anders Matthesen og Thomas Hartmann :sm :sm

Vi ser nemlig Bytte, Bytte Købmand på dvd´en :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih ja hun er helt fantastisk.... :loveshower er netop blevet færdig med "Hvor lagde jeg babyen".....

Nu går jeg så i seng med Stephen Kings , for 100'ende gang :rolleyes

Dem vil jeg straks finde...en af tingene på min to do liste i dag er nemlig at finde nye bøger;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mig og min mand går i seng med juletestamentet, den sidder nemlig i dvd´en i soveværelset. Fik overtalt manden til at vi godt kunne se den, for det er jo snart jul :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem vil jeg straks finde...en af tingene på min to do liste i dag er nemlig at finde nye bøger;0)

Hvis du alligevel skal til det, kan jeg også komme med en varm anbefaling af "Michael Laudrups Tænder", og fortsættelsen "Charlie Hotel Oscar Kilo" som Maise Njor og Camilla Stockmann har skrevet sammen... Simpelthen top-bøger!! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både jeg og min mand går i seng med Anders Matthesen og Thomas Hartmann :sm :sm

Vi ser nemlig Bytte, Bytte Købmand på dvd´en :balloon

Den giver jeg til min mand i morgen i 5-års gave :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

L. J. Smith Vampire diaries - genforening. Ja ja jeg er en af de der vampyr tøser :whistling :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis du alligevel skal til det, kan jeg også komme med en varm anbefaling af "Michael Laudrups Tænder", og fortsættelsen "Charlie Hotel Oscar Kilo" som Maise Njor og Camilla Stockmann har skrevet sammen... Simpelthen top-bøger!! :biglove

Dem har jeg kværnet....Jeg ville have haft fingrene i sumobrødre, men den var ikke hjemme på lydbog, så i stedet fik jeg Ind i kampen og brunstkalenderen...hvis fin underholdning til gulvvasken og vasketøjet begge dele;0)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er jeg mon kedelig når jeg går i seng med Henrik :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter venter venter på at biblo får den sidste af Camilla Läckberg hjem, så pt. er jeg alene ^_^

(ja for min mand går senere i seng end mig i øjeblikket)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er de sidste mange nætter, gået i seng til den anstrengelse det er for mig, at komme igennem den der Svinehunde-krimi. Krimier er, altså bare ikke mig, desværre. De er nu spændende nok på film, så tror, jeg holder mig til det medie, hvad krimier angår.

Efter min fødselsdag om 2 uger, håber jeg at gå i seng med Den hundredeårige der kravlede ud af vinduet og forsvandt eller Karl Ove Knausgårds Min kamp.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med "Hændelser ved vand" af Kerstin Ekman

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget så spændende som forskningsmetode i praksis

Ellers glæder jeg mig vist til at den næste bog af Camilla Läckberg udkommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For det meste ser vi tv inden vi lægger os til at sove, men ellers har jeg politikkens graviditetsbog liggende på natbordet, sammen med et iPone blad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i gang med 3. bind af Jacob Ejersbos Afrika-trilogi (Eksil, Revolution og Liberty); jeg elsker hans bøger og synes det er et stort tab, at døde så ung.

Derudover har jeg lige læst første bind om Jussi Adler Olsens afdeling Q i 'Kvinden og buret' - jeg læste den på 5 dage for den er fantastisk og jeg glæder mig til de næste to bind! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige pt er jeg ikke i gang med at læse nogen bog

Men måske burde jeg læse Harry Potter igen inden jeg skal i biffen og se den.. Det burde ikke tage vildt mange dage at læse den.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julia Lahme, super god underholdning :loveshower

uh ja hende ville jeg også gerne gå i seng med..

Men ingen, for jeg læser ikke så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm er jeg mon kedelig når jeg går i seng med Henrik :whistling

Ja for FANDEN...HELT vildt...næ nej...Vi har fået de børn vi skal have, så nu er det bøger for fremtiden :numse

Jeg er i gang med 3. bind af Jacob Ejersbos Afrika-trilogi (Eksil, Revolution og Liberty); jeg elsker hans bøger og synes det er et stort tab, at døde så ung.

Derudover har jeg lige læst første bind om Jussi Adler Olsens afdeling Q i 'Kvinden og buret' - jeg læste den på 5 dage for den er fantastisk og jeg glæder mig til de næste to bind! :loveshower

Er de tre lige så gode som Nordkraft?? DEN var jo konge;0)

GLÆD dig til de næste to bind...den dame har en SYG fantasi :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den giver jeg til min mand i morgen i 5-års gave :biglove

Glæd jer, det er SÅ fedt og sjovt at jeg næsten småtisser i bukserne af grin :badgirl

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand.. :) Men har lige læst "send mere sex" Skide skæg bog..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i seng med min sudoku bog :D Hvis jeg tar en alt for god bog med i seng, falder jeg nemlig aldrig i søvn :rolleyes

Men er pt i gang med den første bog om Sookie Stackhouse (giider ikke lige rende ind og tjekke titel og forfatter) Men det er sådan en vampyr serie, som jeg har fået at vide jeg "skal" læse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER