rusternille

Efterlysning af nogen med erfaring indenfor Syndaktyli?

3 indlæg i dette emne

Hej :yay

Min Lille Livia er født med sammenvoksede fingre og tæer og faktisk også ekstra lillefingre :blink, og nu nærmer tiden sig hvor vi skal den første operation igennem ( :boo det er pludseligt kommet MEGET tæt på)..

Jeg tænkte på om nogen herinde har prøvet noget lignende, eller kender til det! Jeg har en del spørgsmål omkring udvikling, ardannelse, og om tiden efter operationerne! Det ville derfor være rigtig rart at høre fra nogen som ser det fra en anden synsvinkel end lægerne!

Lægerne og jordemødrene siger jo at det er meget almindelige misdannelser! Så måske er jeg heldig at der er nogen herinde som vil gide bruge lidt tid på mig ;)

:lovebk

Kærlige og taknemmelige hilsner fra Pernille og Livia

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Hej :yay

Min Lille Livia er født med sammenvoksede fingre og tæer og faktisk også ekstra lillefingre :blink, og nu nærmer tiden sig hvor vi skal den første operation igennem ( :boo det er pludseligt kommet MEGET tæt på)..

Jeg tænkte på om nogen herinde har prøvet noget lignende, eller kender til det! Jeg har en del spørgsmål omkring udvikling, ardannelse, og om tiden efter operationerne! Det ville derfor være rigtig rart at høre fra nogen som ser det fra en anden synsvinkel end lægerne!

Lægerne og jordemødrene siger jo at det er meget almindelige misdannelser! Så måske er jeg heldig at der er nogen herinde som vil gide bruge lidt tid på mig ;)

:lovebk

Kærlige og taknemmelige hilsner fra Pernille og Livia

Vi har ikke oplevet dette, men mener der er en på det forum der hedder baby.dk som har er barn med det, og hvor hun er blevet opereret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der vil jeg da prøve at søge efter det så ;) tak!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER