Posted March 28, 2013 Vi bor småt og deler soveværelse, men jeg vil gerne prøve at lave min datters område af værelset så hyggeligt som muligt - uden at det bliver ulideligt for moren :P Hun skal have et nyt bord, det bliver mindre i dybden end det hun har nu, så der bliver lidt mere plads foran reolen. Jeg overvejer om der skal være et lille rundt lyserødt hæklet tæppe foran reolen, eller måske et aflangt foran sengen?. Jeg kunne godt tænke mig at hænge noget op ved hendes seng. Over hovedgærdet overvejer jeg en sættekasse, en hylde eller bare et par billedrammer med billeder af hende og hendes kammerater/familie. Tænker også en natlampe og måske wallstickers kunne være muligt. Og så gad jeg bare godt have plads til dette billede, men jeg ved ikke hvor det skulle hænge?: Har i nogle gode foreslag, hvad ville i gøre ved dette værelse :)? Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2013 Wow det ser da super flot ud. Og du har allerede nogen gode idéer til hvordan du udnytter pladsen, for det er jo nok den store udfordring, når man skal have delt et rum op. For der skal jo også være lidt gulvplads til leg og at det ikke ser for rodet ud. Men et super flot resultat. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2013 Synes det ser super godt ud allerede :) Men et aflangt tæppe foran sengen kunne være flot, og en sød lille sætterkasse over hovedgærdet kunne også være fedt. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 28, 2013 Synes det ser super godt ud allerede :) Men et aflangt tæppe foran sengen kunne være flot, og en sød lille sætterkasse over hovedgærdet kunne også være fedt. Enig. Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2013 Synes det ser super godt ud allerede :) Men et aflangt tæppe foran sengen kunne være flot, og en sød lille sætterkasse over hovedgærdet kunne også være fedt. Enig Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2013 du kunne også sy en flagranke i passende farver og hænge op :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2013 Synes det ser super godt ud allerede :) Men et aflangt tæppe foran sengen kunne være flot, og en sød lille sætterkasse over hovedgærdet kunne også være fedt. Rigtig sødt. Men jeg er lidt skeptisk med at hænge noget over sengen. Jeg er selv bange for at enten tingene på eller selve hylden/sætterkassen ryger ned. Men det er bare min mening og det lyder rigtig hyggeligt med sådan en sætterkasse :) Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2013 Tusinde tak for jeres svar :) Umiddelbart vil jeg helst ligge et gulvtæppe foran reolen. Jeg kom til at tænke på at man nok kommer til at glide i det hvis det ligger foran sengen da det samtidig vil være foran døreåbningen, og et sted man går maaange gange i løbet af en dag når man bor i en 2'v :P En flagranke er et super bud. Måske på tapetvæggem? Jeg kan ikke selv sy, men jeg er sikkert på man kan finde det et sted :yay Share this post Link to post Share on other sites
Posted March 29, 2013 Jeg fik denne ide via pintest Altså lyskæden. Lampen over sengen er også en mulighed, det er bare en rispapirslampe, hvor jeg har limet muffinforme på Share this post Link to post Share on other sites