MamaMikkel_Junior

Venter os igen - til november!

9 indlæg i dette emne

Hej alle

Er der andre end os der ikk kunne nære sig? Som simpelthen måtte få en lækkermås mere...???

Vi venter os en baby mere til november - så her kommer der altså pseudotvillinger på matriklen! Glæder os meget, men bliver også lidt skræmt ved tanken indimellem... Har nu vidst det i knap 5 uger og derved også næste. Vænnet os til tankerne om 3 børn i huset i alderen 0-5 år!!

Ville blot hilse på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tillykke :balloons

Og nej, her er der ikke et nyt barn på vej. Vi venter lige et år eller to :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor vildt. Stort tillykke:) I er da nogle modige bavianer :D jeg tror og håber jeres børn får rigtigt meget glæde af hinanden.

Heller ingen baby på vej her, men måske begynder vi at prøve igen næste år. Der er seks år imellem min søster og jeg, og selvom vi har et super forhold, så ville jeg gerne have haft een, der være tættere på aldersmæssigt.

Kæmpe tillykke igen og rigtig god påske:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :yay

Ingen på vej her. Lige p.t. er det rigeligt med een :P (selvom hun er meget nem :wub )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... Bare det var mig :) Stort tillykke med graviditeten. Her er planen at jeg får fjernet min spiral lige efter nytår, og så håber vi hurtigt at kunne lave endnu en lækker lille baby :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke! :balloons Ingen på vej her, og det er heller ikke planen, men jeg ville lyve, hvis jeg sagde, at jeg ikke var misundelig på jer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :balloons

Her er der ingen ny på vej, vi venter lige et år eller to

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke, tillykke!

Med mindre minipillerne spiller os et pus venter vi lige lidt endnu... Er vildt glad for mit arbejde som også glæder sig til jeg kommer tilbage... Kan ikke rigtigt forestille mig at komme tilbage med beskeden om at jeg ville gå fra igen inden for et halvt års tid :) men glæder mig til at være gravid igen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med graviditeten? Det må jo være lige oppe over??

Vildt at tænke på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER