Jackie

Smalltalk

188 indlæg i dette emne

Så må det vist snart være min tur.

Blev sat i gang med 2 piller kl. 10.30 og nåede kun lige hjem fra sygehuset inden vandet gik.

Nu venter jeg på at skulle ind til tjek kl 16.30.

Nøj hvor spændende :) Ønsker dig en rigtig god fødsel :)

:bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ønsker dig alt det bedste Trine Kristensen! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så må det vist snart være min tur.

Blev sat i gang med 2 piller kl. 10.30 og nåede kun lige hjem fra sygehuset inden vandet gik.

Nu venter jeg på at skulle ind til tjek kl 16.30.

Hvor spændende :) Håber du får en rigtig god fødsel :)

Jeg er lige kommet hjem fra svangreklinikken hvor jeg er blevet sat igang med en stikpille. Skal møde derude igen i morgen kl 10 hvis ikke der sker noget i nat.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som om der snart sker noget rundt omkring :yay

Kom så små maj babyer :glad :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der sker da lidt her i gruppen :) Selv er jeg temmelig utålmodig, men har dog først termin d 24. maj, er dog begyndt at drømme om fødslen! Glæder mig til at få min krop tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom så onsdag!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har 5 dage til termin og det gør ikke noget hvis hun komme på terminsdatoen i stedet for før :D Det er som om den terminsdato er printet ind i vores hjerner herhjemme og den anden dag, da jeg havde regelmæssige plukveer flere timer, måtte vi begge indrømme at det første der slog os var praktiske tanker om at jamen hov, elektrikeren skal da komme i morgen - vi kan da ikke køre nogen steder i aften :lol :lol :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh... håber snart der sker noget her :) Jeg havde termin i lørdags, og han må bare gerne komme NUUUUU...... vi er så klar..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har termin på lørdag - og er SÅ klar ;) hun må meget gerne komme i morgen fx ;)

Synes også min familie er ved at være pænt belastende ;) det orker jeg ikke i 2-3 uger endnu ;)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger vågen og glæder mig til min krop slipper for at være gravid længere.. Er desuden også bare SÅ klar til at møde den lille trunte nu :) 1 uge til termin...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag uden babyer !

Det er godt nok en mærkelig situation.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det bare spændende herinde, vi går alle bare og venter :) Og det vælter ud med de skønneste maj-bebser, herligt! :loveshower

Selv er jeg også bare virkelig klar til at han kommer ud. Han behøver bestemt ikke vente til efter termin. Har ordnet alt der skal og går bare og venter.

Er også begyndt at blive lidt irriteret på folk. Min mands kollega spørger hver morgen spændt om der er noget nyt?!?! Hvad tror hun, at han kommer på arbejde hvis jeg er har født eller er igang?

Min mor tror hver gang at jeg ringer at jeg ringer for at sige at jeg føder, øh nej, så ringede jeg nok slet ikke. Og det er altså irriterende at man ikke kan ringe ellers! Og min svigerinde spørger hele tiden og noget er igang, selv om de ved de nok skal få besked når det er. Og hun er helt panikken over om jeg går over tid, det kan hun altså ikke vente på! Øh nej men jeg synes det er vildt fedt eller... Såååå, om ikke andet må han gerne komme ud pga folk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg sørme mor på selveste mors dag.

Den 12. Kl 18:38 kom lille anna til verden. Hun er så fin med masser af hår. Hun vejede 3240 gram og er 51 cm.

Og vi er helt forelsket i hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg sørme mor på selveste mors dag.

Den 12. Kl 18:38 kom lille anna til verden. Hun er så fin med masser af hår. Hun vejede 3240 gram og er 51 cm.

Og vi er helt forelsket i hende!

Stort tillykke med hende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag uden babyer !

Det er godt nok en mærkelig situation.

Ihh det er så spændende! Rigtig meget held og lykke med det hele imorgen! Regner de med at tage vandet?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor er det bare spændende herinde, vi går alle bare og venter :) Og det vælter ud med de skønneste maj-bebser, herligt! :loveshower

Selv er jeg også bare virkelig klar til at han kommer ud. Han behøver bestemt ikke vente til efter termin. Har ordnet alt der skal og går bare og venter.

Er også begyndt at blive lidt irriteret på folk. Min mands kollega spørger hver morgen spændt om der er noget nyt?!?! Hvad tror hun, at han kommer på arbejde hvis jeg er har født eller er igang?

Min mor tror hver gang at jeg ringer at jeg ringer for at sige at jeg føder, øh nej, så ringede jeg nok slet ikke. Og det er altså irriterende at man ikke kan ringe ellers! Og min svigerinde spørger hele tiden og noget er igang, selv om de ved de nok skal få besked når det er. Og hun er helt panikken over om jeg går over tid, det kan hun altså ikke vente på! Øh nej men jeg synes det er vildt fedt eller... Såååå, om ikke andet må han gerne komme ud pga folk!

Jeg har sagt at jeg ikke vil sige noget når det går i gang - vil så gerne at denne her oplevelse bare er for os som par :) Min mor synes at det da var noget mærkeligt noget at hun ikke måtte få det at vide ;) Begge mine forældre har skrevet og spurgt de sidste dage hvordan jeg har det - igår svarede jeg dem at jeg havde det henholdsvis godt som altid - og lige så godt som igår ;)

Min søster ringede igår og jeg tog den ikke, så ringede og skrev hun til min kæreste, med meget store bogstaver om hvorfor vi ikke tog vores telefoner og om det var fordi Alba var på vej ud - Bliver sindssyg af den slags! :prik :puke

Jeg er faktisk begyndt at vente en rum tid med at svare dem, så de muligvis vender sig til længere svartid inden hun virkelig vil ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg sørme mor på selveste mors dag.

Den 12. Kl 18:38 kom lille anna til verden. Hun er så fin med masser af hår. Hun vejede 3240 gram og er 51 cm.

Og vi er helt forelsket i hende!

Åhr stort tillykke med hende :) Vi glæder os til at se et billede af hende :) :glad :baby1 :yay :kuller :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidste dag uden babyer !

Det er godt nok en mærkelig situation.

Det er bare SÅ spændende :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg sørme mor på selveste mors dag.

Den 12. Kl 18:38 kom lille anna til verden. Hun er så fin med masser af hår. Hun vejede 3240 gram og er 51 cm.

Og vi er helt forelsket i hende!

Tillykke tillykke tillykke! Sikke en mors dags gave :heart

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så blev jeg sørme mor på selveste mors dag.

Den 12. Kl 18:38 kom lille anna til verden. Hun er så fin med masser af hår. Hun vejede 3240 gram og er 51 cm.

Og vi er helt forelsket i hende!

Ihhh, rigtig stort tillykke! Det var da noget af en gave hvad! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sagt at jeg ikke vil sige noget når det går i gang - vil så gerne at denne her oplevelse bare er for os som par :) Min mor synes at det da var noget mærkeligt noget at hun ikke måtte få det at vide ;) Begge mine forældre har skrevet og spurgt de sidste dage hvordan jeg har det - igår svarede jeg dem at jeg havde det henholdsvis godt som altid - og lige så godt som igår ;)

Min søster ringede igår og jeg tog den ikke, så ringede og skrev hun til min kæreste, med meget store bogstaver om hvorfor vi ikke tog vores telefoner og om det var fordi Alba var på vej ud - Bliver sindssyg af den slags! :prik :puke

Jeg er faktisk begyndt at vente en rum tid med at svare dem, så de muligvis vender sig til længere svartid inden hun virkelig vil ud ;)

Ja det er virkelig irriterende! Og da vi netop fortæller vores familier når det er igang er der ligesom ingen grund til hele tiden at spørge! Vi gør det fordi mine forældre skal komme hertil fra Langeland af og svigerforældrene fra Holland. Desuden har vi en aftale om at ingen kommer på hospitalet før vi siger til, så vi behøver ikke bekymre os om at de sidder og venter udenfor.

Synes det er en god ide at vente med at svare og tage telefonen så de netop ikke tror der er noget bare fordi du ikke tager den!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har reddet mig rn forkølelse!! Nu har jeg overhovedet ikke været syg under hele graviditeten, og så skal man lige rammes her til sidst!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har reddet mig rn forkølelse!! Nu har jeg overhovedet ikke været syg under hele graviditeten, og så skal man lige rammes her til sidst!!!

Øv! God bedring til dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne bestille nogle veer til engang i aften/nat.. Nogen der vil have nogle med? :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak Jackie :) jeg synes der har været lidt optræk til noget her siden søndag - men det udvikler sig bare ikke rigtig :( hit med nogle rigtige veer ;)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER