Jackie

Smalltalk

188 indlæg i dette emne

Igår blev jeg færdig med de sidste baby forberedelser. Så hvis Bæbs melder sin ankomst nu, er det bare rigtig fint! Jeg er kun 37+4, så der går nok lidt tid endnu.

Men nu er jeg begyndt at blive utålmodig så jeg er begyndt at broderer et juletræs tæppe! Hvad sker der lige for det altså :-S Hehe

jeg har de sidste par dage haft ekstrem halsbrand. Er der nogle der har nogle gode råd? Jeg er ikke meget for at skulle tage lægemidler, så håber lidt jeg kan holde det ud uden..

Jeg er heller ikke meget for at tage lægemidler (ironisk nok når jeg arbejder med udvikling af nye lægemidler ;) ) men jeg har taget balancid i løbet af gravidteten. Der er ikke noge reelt aktivt stof i men bare noget calcium.... Som er med til at lægge et låg på hvis du ved hvad jeg mener. Alternativt kan jeg klare det med et stort glas mælk, nogle gage 2, men det har man jo ikke altid ved hånden. Jeg kan nu ikke leve uden mine balancid som jeg har i ALLE lommer og tasker :D de virker på få minutter.

Dejligt i er klar, det er vi også, nu venter vi bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hva, det er 1 maj om 2 dage, er der ikke født meget få bebser? Hep hep på jer ned termin i starten af maj!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Balancid er fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Balancid er fantastisk!

HØRT! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har godt nok også et nært forhold til kategorien af "styr på mavesyren"-midler - for pokker da. Derudover har jeg det egentlig fantastisk, men hvis jeg ikke hviler, når kroppen påbyder det, så bliver jeg direkte dårlig og utilpas.

Vores lille pige bevæger sig en hel del disse dage og det har hun hele tiden gjort, men nu er der bare så markant og hele maven rykker, som var det i en alien-film.

JEg har ingen ide om hvad jeg skal føle efter i fht "forestående fødsel" - jeg har selvfølgelig prøvet at læse mig til noget, men jeg kan læse det er SÅ forskelligt fra kvinde til kvinde. Jeg har stik og jag helt nede ved skambenet og - mange plukveer og ret kraftige og det er jeg også glad for - bare øv dig livmoder - træn for seven :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sådan i tvivl om hvordan bettepigen vender nu og har først jordemoderaftale onsdag i næste uge...øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er sådan i tvivl om hvordan bettepigen vender nu og har først jordemoderaftale onsdag i næste uge...øv!

Ring evt. til jordemoderen/fg og fortæl dem at du tror hun har vendt sig - så kan de jo tage stilling til om du skal komme ind eller vente til næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nok bedst ikke at vente for længe, hvis nu de skal have mulighed for at nå at lave et vendingsforsøg :) ring til fg eller jm :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ring evt. til jordemoderen/fg og fortæl dem at du tror hun har vendt sig - så kan de jo tage stilling til om du skal komme ind eller vente til næste uge.

Det er nok bedst ikke at vente for længe, hvis nu de skal have mulighed for at nå at lave et vendingsforsøg :) ring til fg eller jm :)

Ja i har ret.. Jeg tror jeg ringer til min jordemoder i morgen, hvor hun har telefontid.. :) Aner jo ikke hvordan jeg skal forholde mig, hvis nu vandet pludselig går eller noget..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja i har ret.. Jeg tror jeg ringer til min jordemoder i morgen, hvor hun har telefontid.. :) Aner jo ikke hvordan jeg skal forholde mig, hvis nu vandet pludselig går eller noget..

God ide at ringe i dag! Jg var jo til jordemoder i går som lyttede til min bekymring så vi får en hurtig scanning i morgen. Det er jeg meget glad for, men ikke alle jordemødre lader en få en.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ ER DET VORES MÅNED PIGER!!! :toot :yay :balloon

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er det sku lige om lidt at alle vores dejlige babyer kommer til verdenen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er lidt vildt hva ? Kom ud alle babyer :)

Vi henter barnevognen idag - Så kan den stå klar ude i skuret til hun kommer :D

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jubiii endelig maj :D

Tillykke med terminsdagen til Trine!! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

SÅ ER DET VORES MÅNED PIGER!!! :toot :yay :balloon

JAAAAA, det er altså lidt vildt at det er VORES tur nu :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt at det er maj!!!

Og jeg er 39 uger imorgen. Kan jo føde når som helst! Man skulle jo tro at man var forberedt på det men næh nej :-) kan slet ikke få det ind i mit lille hovede :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby vender lige som hun skal og står fast i bækkenindgangen :glad Så kan hun bare komme an!! Desuden blev hun skønnet til omkring 27-2800 gram.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til jordemoder i dag. Jeg er 38+0 i dag. Alt var fint, Bæbs har det rigtig godt.

Hun skønnede baby til at være 3500 g! Jeg synes det er meget, her 2 uger før termin. Jeg blev rigtig overrasket, for ved sidste besøg som var for 3 uger siden, spurgte jeg om hun mente jeg fik et 4 kilo barn. Og det mente hun bestemt ikke.

Men det gør jeg jo! Er lidt skræmt ved tanken. Får jeg en kæmpe baby der slet ikke kan passe noget af det tøj vi har?

Jordemoder synes slet ikke det var et stort barn når man kigger på min mand og mig. Han er 1.96 m og jeg Er 1.74m. Vi er begge slanke. Eller det var jeg før Jeg blev gravid :-) Hehe.

Jeg blev bare lige meget overrasket da jeg lidt havde regnet med at baby kom ud og vejede omkring 3500..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Baby vender lige som hun skal og står fast i bækkenindgangen :glad Så kan hun bare komme an!! Desuden blev hun skønnet til omkring 27-2800 gram.

Min baby vender også med hovedet nedad, bare ikke fast ;) Og han blev også vurderet til 2800 gr :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min baby vender også med hovedet nedad, bare ikke fast ;) Og han blev også vurderet til 2800 gr :D

Hehe, det var dog utroligt :D Tror dog MIN vægt er løbet fra dig nu... 1 helt kilo blev det til over de sidste 9 dage, så er nu på +14 kg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige gået en frisk tur i det smukke morgenvejr efter en søvnløs nat pga mavesyren/kvalme, så nu vil jeg prøve om jeg lige kan få et par timer på øjet inden min søster kommer og hygger :)

God dag til jer alle :)

Diana

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv altså! Min svigerinde har lige aborteret i ca uge 10. Det er så træls for dem. Er så ked af det på deres vejne.

Og jeg føler at det bare må være svært for dem at se mig højgravid og med lille baby lige om snart. Håber bare at det lykkedes dem hurtigt igen med ny graviditet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv altså! Min svigerinde har lige aborteret i ca uge 10. Det er så træls for dem. Er så ked af det på deres vejne.

Og jeg føler at det bare må være svært for dem at se mig højgravid og med lille baby lige om snart. Håber bare at det lykkedes dem hurtigt igen med ny graviditet.

Det er jeg ked af at høre, det er ikke nemt.

Håber de kommer godt ud på den anden side og snart kan nyde en spire i maven.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv øv øv altså! Min svigerinde har lige aborteret i ca uge 10. Det er så træls for dem. Er så ked af det på deres vejne.

Og jeg føler at det bare må være svært for dem at se mig højgravid og med lille baby lige om snart. Håber bare at det lykkedes dem hurtigt igen med ny graviditet.

Åh øv altså :( Håber det lykkes for dem at blive gravide igen hurtigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så ramte jeg min terminsdato :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER