Jackie

Smalltalk

188 indlæg i dette emne

Mangler vi ikke sådan én? Synes tit jeg har småting jeg har lyst til at skrive i hvert fald... :P

F.eks. som at min lillepige lige nu IGEN hikker indeni maven.. Det er efterhånden mange gange om dagen hver dag hun gør det!!! :D Hyggeligt og halvirriterende på samme tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Min pige ligger i højre side stort set hele tiden, så indimellem føles det som om jeg har blå mærker i den side;-) elsker bare når hun mosler rundt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé! :)

Min pige hikker vidst slet ikke, det håber jeg ikke er unormalt? :s ellers har jeg måske bare ikke bemærket det :)

Hvordan vender jeres små? Er det ikke ved at være på tide at de skal vende ned med hovedet, eller er det for tidligt endnu? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé! :)

Min pige hikker vidst slet ikke, det håber jeg ikke er unormalt? :s ellers har jeg måske bare ikke bemærket det :)

Hvordan vender jeres små? Er det ikke ved at være på tide at de skal vende ned med hovedet, eller er det for tidligt endnu? :)

Mon ikke det er meget forskelligt om man mærker hikken? :)

Her har hun vendt med hovedet nedad i mange uger efterhånden.. Hun har altid ryggen mod venstre og fødderne i højre side, hvor der bliver tæsket godt og grundigt på mig indvendigt ;)

Ved faktisk ikke fra hvornår man siger de helst skal have hovedet nedad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig mærket hikken :-) og hvad vej han vender, ved jeg ikke. Bare han er inde i maven så er jeg glad :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min ligger med numsen nedad, jeg håber ikke hun sætter rumpen fast i bækkenet :( kan man mon påvirke dem til at vende sig ved at skubbe til maven? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har heller ikke mærket hikken, men jeg bliver moslet og pufsparket både her og dér - det er hyggeligt. Nogle gange forestiller jeg mig hun "svømmer rundt" derinde, fordi det ikke er spark, men moslen.

Hun vender ikke på én bestemt måde konstant men har nok mest hovedet mellem "klokken 3 og 9" hvis jeg havde et ur på maven

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Carl mærkede jeg totalt meget hikke men ikke med den unge dame -. hun sparker tilgengæld maks igennem!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har lillemanden hikke MANGE gange om dagen :)

Maven giver et lille hop hver gang han hikker, hvilket ser rigtig sjovt ud og specielt når man ligger fjernbetjeningen eller mobiltelefonen på maven og det hopper :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaah boghygge og en kop the på altanen i solen... Lækkert! Velkommen forår!

1 måned til vi rammer VORES måned!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaah boghygge og en kop the på altanen i solen... Lækkert! Velkommen forår!

1 måned til vi rammer VORES måned!! :loveshower

Det er helt vildt det er sådan når nu du skriver det :D

Der er ikke længe til vi skal trille barnevogn i det gode vejr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det er bare helt vildt, i næste måned bliver VI forældre!!! :o :kuller :wub :loveshower :7himmel :yay :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh ja vi er jo nr 2 i rækken af terminsgrupper nu. Tænk jeg synes lige vi var sidst!

Gad vide hvornår vi får første fødsel. Det kan jo blive når som helst hvis der er nogen som tyvstarter :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh ja vi er jo nr 2 i rækken af terminsgrupper nu. Tænk jeg synes lige vi var sidst!

Gad vide hvornår vi får første fødsel. Det kan jo blive når som helst hvis der er nogen som tyvstarter :-)

Ja det er rigtigt! Og gad vide hvor mange af os - alt i alt - der føder i maj her i gruppen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemusen er lidt lille og mit symfysemål lidt lavt - så skal til ekstra tjek i næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lillemusen er lidt lille og mit symfysemål lidt lavt - så skal til ekstra tjek i næste uge

Hvordan er det blevet konstateret?

Håber du er ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både læge og JM fik samme symfysemål og det er faldet på 'kurven' på den der side 2 i vandrejournalen, jeg følger ikke min kurve - og JM + JM stud skønnede vægten til 2300 gr. her 35+5 - og det er lidt lavt. Ja, er ok - går på barsel imorgen så der kommer mere ro på men tænker at jeg får svært ved at vokse 4-5 cm over maven og hive 3-400 gr på baby til torsdag i næste uge - så er lidt spændt på hvad vi så skal. Jeg kan ikke gøre andet med kosten, spiser helt almindeligt og er ikke fedtforskrækket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både læge og JM fik samme symfysemål og det er faldet på 'kurven' på den der side 2 i vandrejournalen, jeg følger ikke min kurve - og JM + JM stud skønnede vægten til 2300 gr. her 35+5 - og det er lidt lavt. Ja, er ok - går på barsel imorgen så der kommer mere ro på men tænker at jeg får svært ved at vokse 4-5 cm over maven og hive 3-400 gr på baby til torsdag i næste uge - så er lidt spændt på hvad vi så skal. Jeg kan ikke gøre andet med kosten, spiser helt almindeligt og er ikke fedtforskrækket.

Håber alt er i orden! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes virkelig det er vildt at "vi" faktisk kan føde når som helst nu, i hvert fald nogen i vores terminsgruppe ;)

Selv er jeg så meget "maj" som man kan blive inden for normal fødselsperiode med 3 uger før termin og 10 dage efter med en termin d. 20 maj, ja så kan det ikke blive et mere sikkert maj-barn :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja synes virkelig det er vildt at "vi" faktisk kan føde når som helst nu, i hvert fald nogen i vores terminsgruppe ;)

Selv er jeg så meget "maj" som man kan blive inden for normal fødselsperiode med 3 uger før termin og 10 dage efter med en termin d. 20 maj, ja så kan det ikke blive et mere sikkert maj-barn :D

Ja det er det samme her - Hun skulle gerne blive en Maj tøs, vores lille Maja-Mejse-Mudderklirre. Jeg har termin d. 18.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan enten få et april eller maj barn :) Tror dog mest på et maj barn da jeg har på fornemmelsen at jeg går over tid og skal sættes igang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en underlig fornemmelse af at vi får et juli-barn :) men jeg skal jo også kun gå 6 dage over tid før det lykkedes :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Både læge og JM fik samme symfysemål og det er faldet på 'kurven' på den der side 2 i vandrejournalen, jeg følger ikke min kurve - og JM + JM stud skønnede vægten til 2300 gr. her 35+5 - og det er lidt lavt. Ja, er ok - går på barsel imorgen så der kommer mere ro på men tænker at jeg får svært ved at vokse 4-5 cm over maven og hive 3-400 gr på baby til torsdag i næste uge - så er lidt spændt på hvad vi så skal. Jeg kan ikke gøre andet med kosten, spiser helt almindeligt og er ikke fedtforskrækket.

Spændende hvad der sker torsdag - går ud fra at du skal til jordmoder? Måske du bliver sat i gang før tid?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en underlig fornemmelse af at vi får et juli-barn :) men jeg skal jo også kun gå 6 dage over tid før det lykkedes :)

Juli-barn - det håber jeg da ikke, så skal du godt nok gå langt over tid :P ;) ;) :) :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Juli-barn - det håber jeg da ikke, så skal du godt nok gå langt over tid :P ;) ;) :) :)

Haha, hov :D mente jo selvfølgelig juNi ;) ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER