ki schou

Påske konkurrence - juhuuuuuuuuuuuu

56 indlæg i dette emne

Vi skal da have en lille påske konkurrence herinde for filan da :bunny

Jeg vil gerne vide, hvad I allesammen skal lave i påsken. Og jeg kan selv lægge ud.

Vi tager i vores sommerhus skærtorsdag. Langfredag får vi besøg af 2 hold venner med deres tilsammen 4 børn.

Så står den på hygge, påskefrokost, snobrød og kolde øller til de voksne foran bålet, spille spil, gå ture i skoven.

Hjem igen søndag da vi skal til julefrokost i min familie mandag.

Jeg har på fornemmelsen, at det bliver en super påske i år :smilie_oster03:

Men fortæl fortæl. Alle der skriver i denne tråd deltager i konkurrencen om nogle lækre æg fra Peter Beier.

Jeg udtrækker en vinder tirsdag den 2. april 2013.

post-2-0-83948300-1364321838_thumb.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhm :)

Vi skal til familiefødselsdag, babyshower og påskefrokost.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare være hjemme alle 3 og jeg GLÆDER mig :yay

Vi skal hygge, lege på legeplads, måske tage i Zoo, gå i haven, tage i svømmenhallen og bare være sammen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi flytter :) wuhuuuu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skærtorsdag skal vi til påskefrokosten i mandens familie. Og resten af påsken skal mig og Ida tilbringe herhjemme, da manden skal arbejde hele påsken. Men arbejder på at få nogle "lege-dates" op at køre, så der sker lidt i påsken.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Starter påsken lidt trist med at begrave min mormor i morgen.

Torsdag holder to af niecerne fødselsdag og fredag er vi inviteret til påskefrokost hos min moster. Jeg er dog pt sygemeldt, så ved ikke hvor meget jeg kommer til at deltage i :(

Derudover skal vi passe en skøn hund, der kommer i aften :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre har vi hygget herhjemme, været på legeplads og lavet brunch hver morgen. :loveshower Vi skulle egentlig have lavet en masse i haven, men de planer er udskudt (:prik) så nu tager vi hjem til mine forældre morgen og bliver til torsdag og så kommer mandens forældre i weekenden og hjælper til lidt praktisk i huset.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag er der påskefrokost med svigerfamilien. Fredag kommer min moster+fam fra Jylland og hygger. Der bliver serveret mad hos mine forældre. Glæder mig sååååå meget til at se dem :glad

Lørdag skal vi måske se min fætter og hans kone som igen er gravid og venter en lille fætter til Carl Emil :wub

Søndag er der fødselsdagsbrunch for svigermor med efterfølgende gåtur i Kbh.

Mandag er der en tiltrængt fridag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag tager vi til Sjælland og tilbringer nogle dage sammen med gode venner.

Søndag morgen tager vi hjem igen, og så er det bare udpakning og afslapning herhjemme indtil tirsdag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil hellere vinde gulerødder

ej joke. jeg gad godt vinde chokolade :)

vi skal slappe af. Eller jeg har arbejdet frem til i morges, og så skal jeg lige bruge en dag eller to på at vende døgnrytmen tilbage til normalt. Mens manden skal arbejde.

Torsdag og fredag skal vi måske male :), lørdag og søndag skal vi til påskeforkoster, og mandag skal jeg arbejde igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag skal vi ud til påskefrokost og lørdag får vi gæster til lam. Og så tager vi på ferie mandag. Så det bliver skøøønt. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores påskeferie begyndte allerede i mandags, da min mand holder fri her i dagene op til påske ;) Vi skal egentlig ikke det vilde, men det bliver da en tur ud til mine forældre i morgen, og så påskefrokost med mine svigerforældre og svigerinde + co. på lørdag :) Ellers står den på afslapning i stor stil!

God påske til alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen får jeg nøglen til mit nye hjem.

Fredag kommer familien og hjælper mig med at flytte... (Må jo intet løfte)

Og ellers skal jeg og Mikkel mis (og baby) hvis bare pakke ud og falde på plads.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tirsdag får jeg besøg af min MG. Fredag skal vi til påskefrokost oppe ved mine forældre sammen med min søster og hendes familie. Søndag går turen op til svigerforældrene. Ellers står påsken på projekt Marius på eget værelse.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal pleje vores syge selv i påsken. Torsdag skal J og jeg i motionscenteret og svede og bagefter tager vi i dyreparken med Maliva. :)

Der skal ture på legepladsen til og vi skal ha' ordnet en del i lejligheden også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får besøg af min bror med tre børn torsdag. Fredag skal vi forbi mine svigerforældre og lørdag tager vi 14 dage til Gran Canaria. Luksus udgaven, hvor vi får et par fridage herhjemme og så holder fri to uger efter påske :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare hygge os herhjemme.. Jeg skal til en enkelt "påske-gå-amok" med min veninde på lørdag, men ellers bare stille og rolig familie hygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal hjem til mine forældre :loveshower og jeg glææææææder mig! Jeg skal ud at løbe, læse bog, lege med min datter, kysse min mand og bare hænge ud med min familie :wee låååve påske. Søndag skal vi til frokost i min fars familie - det bliver hyggeligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg nappede lige en tur på sygehuset i dag. Vi har ellers alle ferie og skulle hygge.

Fredag står den på påskefrokost med min familie. Lørdag skal vi en tur i Jyllands park zoo med et hold venner med en jævnaldrende dreng. Og søndag til mandag skal vi til Skagen i sommerhus med mandens familie og have påskefrokost der.

Håber vi får tid til en tur i Aqua.

Resten af påsken kan kun blive god :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åhh... ville ønske jeg kunne skrive at vi skulle have familiehygge, men ak.

Torsdag kommer en studieveninde og læser statistik sammen med mig, mens M tager til påskefrokost hos sine forældre sammen med David.

Resten af påsken skal jeg tilbringe på skolen, hvor jeg skal læse endnu mere statistik, mens M og David hygger hjemme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal desværre ikke rigtig fejre påske:S

Kæresten tager med familien til Jylland, men jeg bliver hjemme da jeg skal ha' lavet en masse til studiet og for ikke at efterlade katten alene hjemme i flere dage.

Skal dog lige hurtigt besøge mine bedreforældre i en dag, men bliver desværre ikke tid til mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Imorgen onsdag tager vi til Jylland over til svigerfamilien.

Så er der stor påskefrokost med hele familien torsdag.

Fredag skal Per og jeg på cafe og spise brunch alene uden Lise - vi har fået sådan et gavekort til cafebrunch. Lise bliver passet af sine bedsteforældre imens.

Lørdag skal Per og jeg til en brætspilsaften med venner (også uden Lise).

Søndag kører vi hjem til Taastrup igen og slapper af indtil arbejdet starter tirsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal bare slappe af og på besøg ved Lunas bedsteforældre..... og så skal jeg sove længe hveranden dag!!! :yay

glæder mig til at min mand er hjemme nogle dage.... han har arbejdet mange timer allerede i denne uge + i morgen bliver laaaang :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi skal ikke så meget. Jeg skal skrive opgave, også skal vi ha slebet og malet tremmesengen til den lille..

også ellers bare slappe af og nyde de 5 dages fri :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke noget særligt. Manden skal arbejde lidt på køkkenet, håber på godt vejr så vi kan tage på en tur med Silke, en enkelt "påske" frokost hos svigerne og ellers ingenting..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER