ki schou

Påske konkurrence - juhuuuuuuuuuuuu

56 indlæg i dette emne

Vi skal flytte i påsken :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi skal til fødselsdag, familiehygge og ellers bare hygge herhjemme kun os 3. NØJ hvor jeg glæder mig til Christian har ferie fra imorgen aften og hele næste uge med. Idag kørte han kl 07 og er hjemme her om lidt - han arbejder altså i en bank <_<

Så det er virkelig tiltrængt med kvalitetstid i den lille familie :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare slappe af. Lørdag skal vi ud og spise i anledningen af vores 1 års bryllupsdag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til håndbold på lørdag, sammen med svigerfamilien, så bliver vi der og sover til søndag, hvor hele familien regner med at tage i legoland :)

Ellers skal vi vist bare hygge alle 3 og have noget lavet herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal arbejde i vores sommerhus torsdag og fredag og lørdag, søndag og mandag skal vi forhåbentlig gøre Hoppeduttens værelse færdig og ellers bare slappe af og nyde vores to-somhed lidt endnu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bare slappe af og lave lidt hus. Lørdag skal vi til påskefrokost hos nogle venner, hvor vi sover ved svigermekanikken.. Så kan vi jo passende spise lidt påskefrokost hos dem, inden vi kører hjem i løbet af søndagen.. Glæder mig til at holde lidt fri med manden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal fejre Linas fødselsdag d. 31 :-)

Derudover skal vi bare være os selv og hygge... og så er jeg ved at få arrangeret en dag hvor jeg skal mødes med min søster, så vi kan få snakket ud om det rod vores biologiske far har efterladt os i, da han har valgt os fra endnu en gang :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal til Jylland og besøge min mor og svigerforældre.

Glæder mig til at hygge hos min mor, planen er at slæbe mig korpus ud og løbe med min søster, strikke/hækle, læse og hygge med påskeæg og familien!

Det bliver skøøøøønt (og endnu bedre hvis jeg har Peter Beier chokolade ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal rette stile og forberede undervisning :unsure Jep, lærere arbejder også, når de afspadserer ;) Men jeg har også haft luksusdag med min nevø i går, og så skal jeg til en venindes fødselsdag samt gøre rent/rydde op og bage til familien kommer og fejrer min fødselsdag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke de vilde planer for påsken. Vi er lige flyttet, så vi skal vidst bare have pakket ud, så vi kan komme ordentligt på plads i vores nye hjem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal have gæster fra København, Tyskland, Vestjylland og Nordjylland

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmmm, Peter B!

Vi skal hygge hjemme og i sommerhus, med familie og med venner - så lidt blandet guf ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i sommerhus til nogen venner torsdag (hvis Ronja er feberfri <_<).

Fredag og lørdag har vi ingen planer, så der skal hygges og slappes af :)

Søndag skal vi til påskefrokost hos min mor sammen med min familie.

Mandag skal der vist slappes af igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I morgen(onsdag) skal jeg lige ringe og have afklaret om det er et flåtbid, eller noget andet der har givet infektion i mine led, hos lægen. SÅ skal jeg pakke, og så skal min mand komme fra arbejde, så skal hunden afleveres, og så kører vi mod Bornholm til et par dage hos svigerfamilien(torsdag,fredag og lørdag) Søndag skal vi til barnedåb, hvor vi skal stå faddere. Mandag skal der vist bare pakkes ud og slappes af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi laver børne/ babyværelse, vi er nu faktisk ved at være klar til at få baby igen <3

Eller håber jeg vi skal en tur til over og besøge en skøn bruger herinde fra. Håber tøserne holder sig fra sygdom. ;)

Så står den på påskefrokost hos mine forældre

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har et stramt program:

Torsdag skal jeg til tøseaften (og undgå at røbe den store nyhed :wub ),

Fredag skal vi bare gå hjemme og nyde hinanden, vores hemmelighed og måske motionere lidt, :8:

Lørdag holder min søster rund fødselsdag (her drejer det sig også om at undgå at røbe noget som helst - og undgå alkohol ;) ),

Søndag skal vi muligvis til påskefrokost i mandens familie og søndag aften kommer manden lillebror og kæreste til sofahyg, hjemmelavede burgere, film og pyjamasbukser, og

mandag skal vi til frokost hos mandens forældre.

Så alt i alt: Alt for mange steder, hvor det drejer sig om at undgå et fortælle vores skønne lille hemmelighed :yay :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.. Fed konkurrence :loveshower

Vi skal til Tyskland på indkøbstur Skærtorsdag :) Der skal lige hentes lidt forsyninger :) Det er sammen med min familie, mens Melissa skal passes af sin faster og kusine - de glæder sig helt vildt til at passe hende :loveshower

Fredag står den på familiehygge med mandens familie, de kommer herhjem til os :)

Lørdag står den på hygge med manden og Melissa, udelukkende familiehygge og kvalitetstid :wub

Søndag er det Påskehygge med min familie hos min mor :)

Mandag skal være endnu en dag sammen med manden og Melissa - det er vist også velfortjent med masser af kvalitetstid og hygge :loveshower

Vi har i starten af ugen (siden weekenden) været ved at renovere soveværelset, så det hele har været på den anden enden ;)

God påske til jer alle :easter2: :smilie_oster02:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Torsdag skal vi ud til min svigermor og hendes mand og spise.

Fredag tager vi i Ree park med lille pigen, min niece og min mor.

Lørdag har kæresten overarbejde, og i mens skal jeg male døre, karme og radiatorer (uh der er altid noget at lave i et hus)

Søndag kommer min kærestes far :(

Og mandag kommer der nogen som gerne vil have deres barn i dagpleje hos mig.

Så der er booket godt op

God påske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på påskeæg jagt. Og til Arrild svømmehal og spise påskefrokost med 2 sæt venner.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal ud til Min mor og far og spise Påskefrokost med det halve af familien i morgen og på søndag skal vi til Påske morgen hos mine svigerforældre. Og så skal vi ellers gøre os klar til hverdagen, da min barsel slutter tirsdag og C starter i DP.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi ska ikke det store. Der venter en fødselsdag i morgen og så får vi gæster til brunch på fredag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal først og fremmest fortælle familien, at jeg bærer på en lille hemmelighed! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal i zoo med mormor og morfar, og holde 2 års fødselsdag for Marlon :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal bruge påsken på familiebesøg, hvor vi skal offentliggøre familieforøgelsen til oktober.. Meget spændt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange planer :D

Torsdag skal jeg til tøsepåskefrokost, som er en årlig tradition :)

Fredag skal vi måske have ordnet nogle praktiske ting herhjemme..

Lørdag skal vi til 2x 50 års fødselsdag.

Søndag skal vi til påskefrokost hos min familie.

Og mandag bliver nok som alle mulige andre mandage - kæresten skal passe skole og jeg må finde på noget at bruge min rigtig meget barselstid på! :P

God påske til jer alle! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER