Tinkerbell

Bedste måde at nyde "den sidste tid alene" på?

10 indlæg i dette emne

Selv om det sikkert bliver fantastisk at få en lille baby og alt det der, kan jeg ikke få bekymringerne om manden og mit parforhold ud af hovedet. Hvordan bliver det for os som par, svækker eller styrker det os osv...

Men det er der ikke så meget at gøre ved nu, i stedet kan vi fokusere på at få mest muligt ud af den tid vi har sammen inden baby kommer.

Jeg synes derfor vi kan have en inspirationstråd, hvor vi kommer med gode tips til hvad man kan foretage sig af aktiviteter sammen, som ikke er så let med en baby. For selv om det er godt at gå en tur sammen, tænker jeg at netop det, er en af de ting vi sagtens kan gøre med en baby.

Så piger, hvad er jeres bud på gode ikke-baby-venlige aktiviteter man kan lave som snart forældre?

Det må gerne være i alle prisklasser, helst også gratis/billige glæder, da man jo har nok at bruge penge på som snart forældre ;)

Mine bud er:

- Spise ude

- Biograf

- Anden underholdning som teater

- Besøge folk/steder som kræver længere bilture da en nyfødt jo ikke må sidde længe i autostol

- Sove længe og dase den i sengen i weekenden bare fordi man kan

Håber i har en masse gode idéer, især til billige ting da jeg selv er lidt blank her :P

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sidde lææænge over aftensmaden og småsludre

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sove igennem om natten - og dyrke (højlydt) sex... :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storbyferie!! Vi var i Paris et par måneder inden termin. Så fantastisk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Storbyferie!! Vi var i Paris et par måneder inden termin. Så fantastisk!

Edit: Med Air France må man flyve indtil 2 uger inden termin ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noget jeg savner MEGET efter vi har fået Maliva, er de spontane turer. En spontan gåtur om aftenen og se på stjernene. En spontan biograf tur eller kørertur.. sådan nogle ting.

Jeg savner også at vi kan putte på sofaen eller bruge hele dagen i sengen (mad på sengen, masser af sex og kun stå op for at gå på toilet). Inden i bliver tre, så sørg for at booste parforholdet med romantik ogkærlighed, da i får brug for det på parforholdskontoen, når bebse ankommer :) Så NYD hinanden med alt det indebærer inden i bliver tre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tag rundt på besøg hos venner og familie. I den første tid med baby blir det meget lettere at ha besøg hjemme hos sig selv.

Men husk nu at blive ved med at gøre "par" ting selv om der også kommer en baby som skal ha opmærksomhed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gøre ting om aftenen. Herhjemme er alt efter 17 ulvetime. Så vennebesøg om aftenen, bifture, dovne den til film . Det er max savnet. Og har været det længe nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge i ske og snakke hele natten :kuller Dét savner jeg! (Og det nyder jeg at kunne en lille bitte smule igen nu - hvor min søn er 8 måneder og kommet på eget værelse om natten :))

Og så at spise varm mad samtidigt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge i ske og snakke hele natten :kuller Dét savner jeg! (Og det nyder jeg at kunne en lille bitte smule igen nu - hvor min søn er 8 måneder og kommet på eget værelse om natten :))

Og så at spise varm mad samtidigt :D

Tilslutter mig det med at spise samtidig. ..Min dreng har en helt fantastisk evne til ALTID at være vågen ved næsten alle måltider og det er selvom vi prøver at tage højde for det og kalkulere men det virker langt fra altid :( og så at kunne drikke din te mens den er varm samme princip som med maden.

Anden gratis glæde. ..at tisse mm alene uden baby på skulder eller liggende på tæppe :D

Ellers syntes jeg faktisk det har været super nemme 6 uger hvor jeg har kunnet gøre næsten alt som før bare lidt mere kalkuleret tiden.

selv hans skrap bog var up to date 4 uger efter fødslen så et råd er at livet efter ikke behøver være så forfærdeligt meget anderledes. Vi er pt på ferie 1000km køretur 11 timer med 4 stop det klarede han også fint i liften. Vi kørte igennem når han sov og stoppede når han var vågen. Og i nat er 3 gang han sover 7 timer i stræk(om natten), får mad og sover derefter 3-5 timer igen, 6 uger gammel.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER