Pernille

Smuk film om livets begyndelse

8 indlæg i dette emne

Fik denne på fb, ved ikke om I har set den, men jeg fik godt nok kyldegysninger af den gode slags.. tænk at 2 celler kan blive til et lille menneske og når man ser det på denne måde er det bare endnu mere fantastisk.. :loveshower

http://ohdae-soo.com/film1/index.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu så jeg den ikke med lyd, men altså jeg har altid syntes det var lidt alienagtigt at gå med et barn i maven og denne film selvom den er rigtig godt lavet, så hjalp den ikke på den forestilling :) men ja livet er da skønt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu så jeg den ikke med lyd, men altså jeg har altid syntes det var lidt alienagtigt at gå med et barn i maven og denne film selvom den er rigtig godt lavet, så hjalp den ikke på den forestilling :) men ja livet er da skønt :)

Jeg synes også babyen ligner en alien på et tidspunkt, men prøv at se den med lyd.. det er et helt speciel track til den og den giver altså et eller anden, så det bliver meget fascinerende ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...

 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, nu har vi de sidste mange dage haft den film til at køre på repeat. Ungene ELSKER den! Især Asgar, som har kroppen som hans interessepunkt, har været dybt fascineret..

Dog har den haft den "uheldige" indflydelse at min datter glædestrålende kom ind i børnehaven og fortalte at hun havde set en film på fars computer om hvordan man laver babyer... :wacko :blink :D

Liidt svær at forklare sig ud af ;)

Fantastisk at det kan bidrage lidt til hans interesse... Haahahaha årh børn er skønne, men ja det lyder lidt forkert..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, nu har vi de sidste mange dage haft den film til at køre på repeat. Ungene ELSKER den! Især Asgar, som har kroppen som hans interessepunkt, har været dybt fascineret..

Dog har den haft den "uheldige" indflydelse at min datter glædestrålende kom ind i børnehaven og fortalte at hun havde set en film på fars computer om hvordan man laver babyer... :wacko :blink :D

Liidt svær at forklare sig ud af ;)

Hahaha hvor er det godt :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt nogle ord er universelle... Jeg har ikke fået set den endnu, så ville lige prøve. Pludselig stod der bare en masse på fransk på min skærm, det blev jeg ikke meget klogere af - lige indtil ordene Flash Player sprang i øjnene. Må starte computeren senere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER