Kamillawn

Krea smalltalk og billedtråd

1,256 indlæg i dette emne

Har fundet symaskinen frem efter 15-20 år og syet blandt andet det her.

 

Lidt til Tytsen:

post-4469-0-58819800-1410799431_thumb.jp

 

Og lidt til moar:

post-4469-0-94183300-1410799442_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har fundet symaskinen frem efter 15-20 år og syet blandt andet det her.

Lidt til Tytsen:

IMG_0008.jpg

Og lidt til moar:

IMG_0019.jpg

Ej hvor er det flot :respekt Er især vild med trøjen til moren :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har lavet en suttesnor på bestilling. Modtager har selv valgt farve på klips og garn. Hun ønskede en ensfarvet og ensartet suttesnor i mønsteret. Hvad er fair at tage for den plus porto?

post-7635-0-16816500-1412107015_thumb.jp

post-7635-0-05628000-1412107099_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en suttesnor på bestilling. Modtager har selv valgt farve på klips og garn. Hun ønskede en ensfarvet og ensartet suttesnor i mønsteret. Hvad er fair at tage for den plus porto?

Taget i betragtning, hvad suttesnore koster ellers, så ville jeg tænke 50 kr. plus porto var meget rimeligt.

Og hold nu op den er flot!

http://www.babygear.dk/pusle-pleje/sut-baby/suttesnore.html

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Taget i betragtning, hvad suttesnore koster ellers, så ville jeg tænke 50 kr. plus porto var meget rimeligt.

Og hold nu op den er flot! http://www.babygear.dk/pusle-pleje/sut-baby/suttesnore.html

Okay, tak for svar. Så var jeg ikke helt gal på den da jeg bad om 40 kr plus porto. Var i tvivl om det var for dyrt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Barbamama og M.Rose

 

Se nu - nu går det helt amok med syningen. Superfedt at få lavet noget som sønnike rent faktisk kan have på med det samme.

 

Bukser

post-4469-0-95918700-1412446057_thumb.jp

 

Trøjer

post-4469-0-49776800-1412446067_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lavet en suttesnor på bestilling. Modtager har selv valgt farve på klips og garn. Hun ønskede en ensfarvet og ensartet suttesnor i mønsteret. Hvad er fair at tage for den plus porto?

 

Den er skøn og helt sikkert 50 kr værd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Barbamama og M.Rose

 

Se nu - nu går det helt amok med syningen. Superfedt at få lavet noget som sønnike rent faktisk kan have på med det samme.

 

Bukser

attachicon.gifBukser.jpg

 

Trøjer

attachicon.gifBluser.jpg

Fuuuuck, det er lækkert! Især bukserne med de der figurer fra Grusomme Mig, de er da HERLIGE! :respekt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Barbamama og M.Rose

Se nu - nu går det helt amok med syningen. Superfedt at få lavet noget som sønnike rent faktisk kan have på med det samme.

Bukser

Bukser.jpg

Trøjer

Bluser.jpg

Hvor er de fede :) hvilket mønster har du brugt til bukserne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak I 2. Jeg har fiksfakset lidt på et mønster til bukserne, men er blevet ret glad for brindille&twig mønstre jeg har fundet på etsy.

 

(BBM, jeg har faktisk et ekstra par Minion-bukser i str 92, men så skal du lige finde mig på FB på "Cici og Symaskinen")

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak I 2. Jeg har fiksfakset lidt på et mønster til bukserne, men er blevet ret glad for brindille&twig mønstre jeg har fundet på etsy.

(BBM, jeg har faktisk et ekstra par Minion-bukser i str 92, men så skal du lige finde mig på FB på "Cici og Symaskinen")

Jeg tror, jeg har købsstop :badgirl Men flotte er de! Hedder du Cici? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej Cecilie. Cici er bare et kælenavn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej Cecilie. Cici er bare et kælenavn :)

Arh :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1yfxzLT.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

En af drengene fra FU(SFO) spurgte mig idag, om jeg kunne tegne en enhjørning zombie. Så det gjorde jeg da lige

8AWcOkG.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min dejlige veninde blev gravid besluttede jeg mig for at lære at hækle, og mit allerførste projekt var en elefant  :D taget i betragtning at det var mit første hækleprojekt nogensinde, er jeg ret stolt af resultatet (stolt smiley med hænderne knyttet i triumf) ;)

post-7666-0-55628300-1429259385_thumb.jp

 
Nu er jeg så gået i gang med at hækle en gravhund i farvene, pink, lilla og multifarvet garn, som jeg ikke helt har besluttet om jeg vil give til min venindes datter eller om nogle andre skal have glæde af den  :chin:
Selve hunden fra hækleopskriften ser således ud: 
post-7666-0-38225800-1429259249_thumb.jp

 

Håber jeg snart bliver færdig med gravhunden, så jeg kan begynde på et nyt hækleprojekt  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da min dejlige veninde blev gravid besluttede jeg mig for at lære at hækle, og mit allerførste projekt var en elefant :D taget i betragtning at det var mit første hækleprojekt nogensinde, er jeg ret stolt af resultatet (stolt smiley med hænderne knyttet i triumf) ;)

10489717_10152782257620280_5993878641075124940_n (1).jpg

Nu er jeg så gået i gang med at hækle en gravhund i farvene, pink, lilla og multifarvet garn, som jeg ikke helt har besluttet om jeg vil give til min venindes datter eller om nogle andre skal have glæde af den :chin:

Selve hunden fra hækleopskriften ser således ud:

P9231130.JPG

Håber jeg snart bliver færdig med gravhunden, så jeg kan begynde på et nyt hækleprojekt :D

Ej, hvor er elefantan sød! Sådan en vil jeg også kunne lave. Jeg har bare opgivet hæklingen. Det ville bare ikke du for mig. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor er elefantan sød! Sådan en vil jeg også kunne lave. Jeg har bare opgivet hæklingen. Det ville bare ikke du for mig. :(

 

Tak skal du ha', og det var også en ganske nem opskrift at følge selv for en rookie (staves?) som mig  :rolleyes  Jeg har haft meget gavn af hækletorturials på youtube og når først teknikken er lært, så kører det bare derudaf.  :D Synes bestemt du skal give hækling et forsøg mere  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du ha', og det var også en ganske nem opskrift at følge selv for en rookie (staves?) som mig :rolleyes Jeg har haft meget gavn af hækletorturials på youtube og når først teknikken er lært, så kører det bare derudaf. :D Synes bestemt du skal give hækling et forsøg mere :)

Jeg har virkelig prøvet med de der videoer. Men jeg endte med at blive lidt hidsig. :blush Jeg har altid haft nemt ved at strikke, så det irriterede mig, at det var så svært for mig. Jeg tror, jeg er ved at være klar til at lære det, så vil få min mor til at guide mig igennem sådan helt step-by-step :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig prøvet med de der videoer. Men jeg endte med at blive lidt hidsig. :blush Jeg har altid haft nemt ved at strikke, så det irriterede mig, at det var så svært for mig. Jeg tror, jeg er ved at være klar til at lære det, så vil få min mor til at guide mig igennem sådan helt step-by-step :)

 

Heheh ja tålmodighed er heller ikke altid min stærke side! :oops  Det var også min mor der meget tålmodigt lærte mig at strikke og hækle  :)  De mødre er sq guld værd :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Heheh ja tålmodighed er heller ikke altid min stærke side! :oops Det var også min mor der meget tålmodigt lærte mig at strikke og hækle :) De mødre er sq guld værd :wub

Haha! Så giver jeg det sgu et skud igen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har i dag fået klippet til et par baby bukser i str 50/56

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har syet "sengepølle" til Liff i dag... lavet lidt for lang, så hun også kan bruge den i tremmesengen den første tid.

Jeg syer aldrig, så er ret stolt af mig selv!

OLWyqQD.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en fin pølle Sara :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER