kejzer

lille opdatering herfra

6 indlæg i dette emne

Ja jeg er ikke så aktiv herinde :), men jeg er her stadig :)

Her vokser maven hurtigt lige nu synes jeg og kan mærke hende mange gange om dagen. jeg synes det er tungt at være gravid her anden gang, føler mig mere hæmmet. tror også lillesøster ligger yderligere end Silke og dermed føles tungere.

har stadig non stop kvalme og kaster stadig op nogen gange. Det hjælper på det at gå hjemme og ikke være på arbejde (er pt ledig), så har det værst de dage hvor jeg er meget træt, har været meget aktiv, sovet dårligt osv.

Denne weekend har været yderst aktiv med surprise fødselsdag for en veninde på sjælland og har sovet elendigt i nat (storesøster har været vågen x flere) så jeg er godt forkvalmet i dag. Men der er påskeferie så Silke og jeg skal nok et smut ud og hygge og så skal jeg ellers også være kreativ.

Vi er blevet enige om navnet til lillesøster :) Vi kan jo godt li´ det er lidt anderledes, det skulle være feminint og lidt "luksusagtig" ligesom storesøsters navn. (Silke Savanna), så efter noget snak frem og tilbage, hvor manden forslag blev slået ned og omvendt

(mandens: Julie, Zara, Silvia, Mille, Sille)

(mine: Perle, Lilje, Rosa )

så tyggede manden på mit sidste forslag og godkendte det her i weekenden :)

Hun skal hedde Chanel Cecilia (Chanel i daglig tale).

Men ellers glæder jeg mig til at sneen forsvinder og det bliver lidt varmere, men allermest glæder jeg mig til at se hende og få min krop igen. Duer ikke til at være gravid.

god dag til jer alle :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej :)

Ihhhhh sikkke noget møj med alt det kvalme.. :(

Og dejligt at i er blevet enige om navnet - Det er så sjovt at høre hvad andre har af naveforeslag. Vi har kun haft det ene forslag til en dreng, så der var ikke så meget diskussion. det var det eneste rigtige til vores søn..

Årh jeg nyder at være gravid, jeg har sjældent følt mig smukkere. Jeg har glædet mig til maven, og den er så fin. - jeg slås en del med kramper i benene om natten, men ellers er alt i skønneste orden. Jeg mærker ham rigtig mange gange i løbet af dagen. - Men jeg glæder mig også mere og mere til at møde den lille dreng der bor derinde.. :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh et fint navn i har fundet til lillesøster, det er der heller ikke så mange der hedder, tror jeg.. jeg har kun mødt en der hed Chanel :)

det er rigtig øv med den kvalme, min er desværre også vendt tilbage efter ca. en måneds fred. så kaster op nogle morgener og jeg hader det, jeg syner det er så ulækkert. men jeg har fundet ud af at kamillete med honning faktisk tager noget af kvalmen, og ellers spiser jeg knækbrød.. men det er jo forskelligt hvad det virker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åhh skønt navn til lillesøster :wub men det er øv kvalmen.. her kommer den en gang i mellem, men er ikke så slem at den ikke kan dulmes med lidt mælk og så har jeg slet ikke kastet op heldigvis.. Håber du snart får lidt fred for det.. det skulle jo være nu her i 2 trimester at det er sjovt at være gravid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wub Hvor er det bare et fint navn!! Silke og Chanel.. :wub Det klinger godt sammen.

Sur mås med kvalmen, men fedt at du stadig har mod på aktiviteter. Da jeg havde kvalme i starten kunne jeg slet ikke tænke tanken til ende om at være social!

Jeg er helt med på din vogn om at ville have min baby i armene og min krop igen! Glæder mig ikke til at være gravid i heden til sommer, men det er sørme også hårdt at være gravid når der er så forbandet koldt og der hele tiden kommer mere sne :shooter Ville ønske at det bare kunne være lunt og smukt vejr så man kunne gå en dejlig tur og nyde foråret... Men, mon ikke det snart er på vej :)

taak :) jeg har det bare generelt træls med at sidde og glo inden for hjemmets fire vægge. Der skal helst ske et eller andet, så jeg bider kvalmen i mig og laver det jeg gerne vil og glæder mig som du til mere bare 5 + grader.

Hej :)

Ihhhhh sikkke noget møj med alt det kvalme.. :(

Og dejligt at i er blevet enige om navnet - Det er så sjovt at høre hvad andre har af naveforeslag. Vi har kun haft det ene forslag til en dreng, så der var ikke så meget diskussion. det var det eneste rigtige til vores søn..

Årh jeg nyder at være gravid, jeg har sjældent følt mig smukkere. Jeg har glædet mig til maven, og den er så fin. - jeg slås en del med kramper i benene om natten, men ellers er alt i skønneste orden. Jeg mærker ham rigtig mange gange i løbet af dagen. - Men jeg glæder mig også mere og mere til at møde den lille dreng der bor derinde.. :kuller

dejligt du nyder din graviditet :)

Ihh et fint navn i har fundet til lillesøster, det er der heller ikke så mange der hedder, tror jeg.. jeg har kun mødt en der hed Chanel

det er rigtig øv med den kvalme, min er desværre også vendt tilbage efter ca. en måneds fred. så kaster op nogle morgener og jeg hader det, jeg syner det er så ulækkert. men jeg har fundet ud af at kamillete med honning faktisk tager noget af kvalmen, og ellers spiser jeg knækbrød.. men det er jo forskelligt hvad det virker

taak :) Nej det er der ikke. har ikke selv mødt nogen der hedder chanel og kender kun til coco chanel af kendte mennesker. altså ikke fordi hun er opkaldt efter hende. Uha nej. dejligt du har fundet et middel. Det har jeg desværre ikke.

åhh skønt navn til lillesøster :wub men det er øv kvalmen.. her kommer den en gang i mellem, men er ikke så slem at den ikke kan dulmes med lidt mælk og så har jeg slet ikke kastet op heldigvis.. Håber du snart får lidt fred for det.. det skulle jo være nu her i 2 trimester at det er sjovt at være gravid

taaak :) skønt du kan bruge mælk til at tage det værste :) baaah 2 trimester er sQ ikke sjovere end første ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER