Guest Bebsie

Åh nej...

9 indlæg i dette emne

Min kæreste er gået i panik og ved ikke, hvad han vil nu.. :(

Er der andre, der har prøvet det samme?

:huug

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bare rolig. Det gjorde min mand også og nu er vi forældre til et lille vidunder, som ingen af os ville undvære. Mit bedste råd er prøv at snakke om noget andet end pb og prøv at tage på en date eller ligende så det kun handler om jer. Vh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig. Det gjorde min mand også og nu er vi forældre til et lille vidunder, som ingen af os ville undvære. Mit bedste råd er prøv at snakke om noget andet end pb og prøv at tage på en date eller ligende så det kun handler om jer. Vh Lene

Er det rigtigt? Hvor dejligt at høre!

Men var han også helt ude i, at han måske ikke engang gad være kærester længere? :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man kan i hvert fald sige, at beslutningen om at blive forældre kan tage pippet fra enhver. Selv min mand og jeg, der har kæmpet hårdt og længe for en graviditet (og krydser fingre for en vellykket NF på onsdag) kan blive ramt af sådan en pis, pis, pis - hvad fanden har vi gang i?!?! Så det er skam helt normalt. Det andet? Jeg ved jo ikke, hvordan I har det i jeres forhold, men jeg vil da sige at det hænger fuldstændig sammen med den meget store ting det er, at vælge at blive forældre. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, det kan bare ikke være en nem situation at stå i. :kram Jeg kan ikke engang komme med gode råd, bare give en krammer og håbe på det bedste for jer. Håber I finder ud af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre, det kan bare ikke være en nem situation at stå i. :kram Jeg kan ikke engang komme med gode råd, bare give en krammer og håbe på det bedste for jer. Håber I finder ud af det.

Tusind tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget :( Til hans forsvar lyder det fornuftigt at lade være med at lave børn, hvis man er usikker på forholdet. Måske er det forholdet og ikke projekt børn, I skal fokusere på. Få snakket om de ting, der gør ham i tvivl og se, om I kan finde sporet og hinanden igen?

Pøj pøj med det :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget :( Til hans forsvar lyder det fornuftigt at lade være med at lave børn, hvis man er usikker på forholdet. Måske er det forholdet og ikke projekt børn, I skal fokusere på. Få snakket om de ting, der gør ham i tvivl og se, om I kan finde sporet og hinanden igen?

Pøj pøj med det :kram

:ditto Gode pointer snublefod kommer med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget :( Til hans forsvar lyder det fornuftigt at lade være med at lave børn, hvis man er usikker på forholdet. Måske er det forholdet og ikke projekt børn, I skal fokusere på. Få snakket om de ting, der gør ham i tvivl og se, om I kan finde sporet og hinanden igen?

Pøj pøj med det :kram

Jeg siger det samme! Hvis I har problemer allerede inden I starter PB, hvordan skal det så gå når hormonerne raser i kroppen og du bliver hysterisk og du har lyst til frikadeller kl. 4 om natten? :mam :P

I kan jo arbejde lidt på jeres forhold, og så kan I jo se på PB i løbet af sommeren/starten af efteråret hvis det går bedre mellem jer og I vil det samme :)

Pøj-Pøj med det og god påske :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER