sivtop

Hvad er jeres små skønnet til?

21 indlæg i dette emne

Jeg endte på FG sidste weekend. Havde blødt igen, og et døgns tid inden blodet kom, synes jeg mærkede hende meget mindre i maven. Så jeg blev simpelthen så bange.. og vi skulle bare komme derind. Blev mødt at den sødeste jordemoder, hende ville jeg gerne føde med :7himmel

Fik tjekket urin, kørt kurve, scannet for at tjekke hvor blodet kom fra og fik tjekket længden på livmoderhals. Alt var bare så fint... og til sidst skønnede hun så lillepigen. Eller, det vil sige.. hun er ik så lille endda... 1500g. Blev lidt overrasket, men glad.. hun har det godt derinde :7himmel

Til mit andet jordemoderbesøg nogle dage efter, mente denne jordemoder dog ikke at hun var større end gennemsnittet og sagde 1400g... ja ja, men deromkring hvert fald :7himmel

Har i fået skøn? Og hvad ligger de på? Nyder at være kommet så langt, og babyhyggekrogen i soveværelset er snart færdig... glæder mig helt helt afsindigt til hun kommer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg var til 3D-scanning da jeg var 29+2, og der blev lillepigen skønnet til 1382 g :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal til 3D den 5/4 og JM den 9/4 og er spændt på om deres skøn er nogenlunde ens. Desværre tager de jo begge ofte fejl, da det jo bare er skøn, men sjovt at høre alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til 3D da jeg var 26+0 blev hun skønnet til 977g - skal til jm på tirsdag hvor jeg er 28+4, ved ikke om hun skønner der også ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved scanningen for 14 dage siden, hvor jeg var 28+1, blev tvilling 1 skønnet til 1086 gram og tvilling 2 1118 gram :) :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

til mit JM besøg i tirsdags (28+4) skønnede hun lillemusen til ca. 1100g.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min Jm lavede kun et hurtigt skøn (29+0) på 1450g inden hun sendte os videre til Hospitalet :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved 3D scanningen i går (31+2) blev hun skønnet til 1537g :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille pige er i dag scannet og målt/udregnet til 1800g jeg er i 31+1 - hvis hun fortsætter ender hun med en slutvægt på omkring de 3800g :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor baby her 3D scanningen sagde 1632 gram 29+6 og JM gættede på en fødselsvægt på 41-4200 gram.

Skal til alm. JM i morgen, er spændt på hendes skøn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til vægtscanning igen 31+1. Der blev tvilling 1 skønnet til 1584 gram (12,8% under gennemsnittet), og tvilling 2 blev skønnet til 1674 gram (7,9% under gennemsnittet). Det er rigtig fine vægte for tvillinger :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM skød på 1500 gram 30+0 så minimum 1 af dem tager fejl :-/

Min JM virkede som om hun ikke anede hvad hun snakkede om og kunne ikke finde ud af hvordan baby lå

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2.500 ved 35+3, jordemoderens skøn (som jeg nu ikke giver sååååååå meget for:-). Hun sagde ikke noget om forventet fødselsvægt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+4 blev der skønnet 2600g som hun mente var lidt lille men ikke unormalt :) til fødslen hvis jeg fik til termin sagde hun jeg ku regne med 3000-3200g. Men skal igen til jm på tirsdag så må vi se hvad hun siger der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved sidste JM besøg 36+0 skønnede JM hende til aller-allerhøjest 2650g.. Men som hun sagde.. Jeg får ikke så store børn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:-) Det bliver lidt sjovt at se, når barnet rent faktisk ankommer - begge min søsters børn har vejet 7-800 gram mere end jordemodens skøn... For den enes vedkommende var skønnet lavet dagen før fødslen...;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

35+6 og hun er lige blevet skudt til 2700-2800 gram :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blev scannet i dag, 38+2 og hun blev skønnet til 3420g.. lige lidt over gennemsnittet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

2900 35+6

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Til jordemoder i dag 38+2. Hun mente de havde været lidt fedtet med skønnet sidste gang for 3 uger siden på de 2400g, da hun i dag mente hun vejede omkring de 3400g. Måske jeg alligevel får en 4 kg. bebs :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ud fra 3 forskellige skøn på 2600g og en scanning der sagde 2583g tror jeg vist rimelig meget på det er deromkring hun ligger... Men nu må vi se. Er 37+5

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER