mulig_mor

Smalltalk - hvad er jeres cravings? :)

12 indlæg i dette emne

Bare for hyggens skyld - hvad er jeres cravings? ;)

Mit skifter lidt, den ene dag er det skinkeost, den anden dag ost og kødpølse - men spareribs og smør (altså ikke på samme tid) kan jeg godt nok spise store mængder af :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Puha... Jeg synes jeg svinger meget. Har haft et par uger med osteterninger og trekanter fra den leende ko. Ellers er det jordbær og ananas der er højt på ønskelisten :)

Men generelt er jeg mest til pasta og brød. Har ekstremt svært ved at spise kød.

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er det mælkeprodukter på alle måder -undtaget rent, det bryder jeg mig ikke om. Men ost, yoghurt, koldskål...... uhm.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har et eller andet flip med sure ting for tiden

Lemonade står højt på ønskelisten hele tiden :)

Det er en lille bandit der ligger derinde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hos mig er det mælkeprodukter på alle måder -undtaget rent, det bryder jeg mig ikke om. Men ost, yoghurt, koldskål...... uhm.

åååååårh koldskål :P mums... nu får jeg det ikke ud af hovedet før jeg får det ;) hihi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

åååååårh koldskål :P mums... nu får jeg det ikke ud af hovedet før jeg får det ;) hihi

Haha, det kan godt gå hen og blive en farlig tråd, vi kan rigtig smitte hinanden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm kakao mælk, chokolade, gouda m. chili

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, det kan godt gå hen og blive en farlig tråd, vi kan rigtig smitte hinanden ;)

haha, ja det har du ret i :lol Jeg fik koldskål til aftensmad igår :rolleyes Ku ikke få det ud af hovedet

Hmm kakao mælk, chokolade, gouda m. chili

Puha kan bare slet ikke ha' chili - og heller ikke hvidløg for den sags skyld :unsure og det plejer jeg bare at eeeeelske

mærkelig som ens smagsløg og lugtesans forandrer sig ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm sjovt nok har jeg ikke rigtig haft nogle specifikke cravings denne gang, men sidst jeg ventede mig var det marcipanbrød fra Anton Berg i rå mængder... Nu er jeg nærmest bare altædende :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nutella.... :lol

Og skal jeg have proteiner foretrækker jeg helt klart fisk... Spiser helst ikke svinekød og kun til nød oksekød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ufattelig lyst til blomkål på det sidste??? Har også fået spist en del..... skønt :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft en ufattelig lyst til blomkål på det sidste??? Har også fået spist en del..... skønt :mam

Hehe sådan havde jeg det med kiwi tidligere i graviditeten! :P Nu synes jeg bare, at jeg hungre efter næsten alt spiseligt :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER