Melas

Blærebetændelse = plukveer??

10 indlæg i dette emne

Jeg var lige forbi og aflevere en urinprøve hos min læge i går. Den slog ud for hvide blodlegemer og det kan jo enten betyde at jeg har blærebetændelse eller at noget udflåd blander sig med urinen. For at være helt sikker bliver den sendt til dyrkning, så jeg kan få svar imorgen eller mandag. Jeg håber egentlig lidt på det første. Ang udflåd, så har jeg rigeligt af det. Jeg har altid haft en del, men det er bare blevet endnu værre efter jeg blev gravid :( . Hvad med jer, oplever I også at I har fået mere udflåd?

Ang plukveer, så har jeg dem på alle mulige tidspunkter, men også en del når jeg cykler. Jeg håber bare ikke at jeg bliver nødt til at stoppe med at cykle, det er jo næsten en katastrofe!! Jeg har altid cyklet til og fra arbejde i alt slags vejr, så det bliver svært at undvære. Det bliver ikke sjovt at skulle med toget om morgenen :unsure . Men det er jo den lille mand der bestemmer dagsordenen og det bliver han ved med de næste mange år.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej Melas.. - først og fremmest godt du gik til lægen. :)

Derefter "håber" jeg da også det "bare" er en blærebetændelse.. - jeg er selv lige kommet igennem pencilinkur mod samme. Jeg havde bare ingen symptomer overhovedet, heller ikke mange plukveer..

Jeg har rimelig normal udflåd, det stiger lidt ved den tid jeg ellers ville ha blødt, - aner ikke hvorfor.. Men det er slet ikke slemt..

- Plukveer får jeg når jeg går meget, når jeg går på trapper, og især når vi har sex - Under sex, får jeg lange plukveer og de strammer rigtig meget, lige på kanten til at gøre ondt :/ - ved ikke lige om jeg skal tage mig af det..?

jeg kan overhovedet ikke cykle, i starten var det kun bakkerne der drillede, men selv på lige vej uden vind, går plukveerne helt amok. - så jeg er stoppet med det.. - jeg får tit lidt plukveer om morgen når jeg står op, men ellers mærker jeg dem kun når jeg bevæger mig "formeget" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke prøvet det med blærebetændelse under graviditet, så det vil jeg ikke kloge rigtigt i (denne gang).

Mht udflåd, så synes jeg det svinger meget. Jeg har ikke lige tænkt over om det hænger sammen med sædvanligt blødningstidspunkt som Christina beskriver. Nogle dage er indlæg nødvendigt, andre dage er der smet ikke noget.

Jeg tror måske jeg kan mærke plukveer nogle gange, og så alligevel. Synes ikke min mave føles specielt hård, men på en eller anden måde mere i vejen. Det er mest om aftenen og når jeg går på trapper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Ej, jeg kan sørme godt forstå at du ville savne dine cykelture.. Så jeg krydser fingre for at det "bare" er blærebetændelse :goodluck

Jeg har også meget udflåd. Nogle gange så meget at jeg er bange for at det er fostervand som siver :lolhit Ja ja, en gang nutcase.. altid nutcase!

Okay SÅ meget har jeg nu ikke. Men når min kæreste og jeg har sex føles det som en hel smørekande :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay SÅ meget har jeg nu ikke. Men når min kæreste og jeg har sex føles det som en hel smørekande :blush

HAHAHAHA :-) Jeg elsker altså vores åbenhed herinde

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HAHAHAHA :-) Jeg elsker altså vores åbenhed herinde

Ha ha ha det gør jeg virkelig også.. - får en god griner indimellem, over vores åbenhed og ærlighed.. :)

- og samtidig er det fantastisk at høre hvordan andre har det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har for første gang mærket plukveer i denne uge, da jeg jo nok overanstrengte mig lidt på arbejdet med nogle løft, men ellers har der ikke været noget.. med hensyn til udflåd, er jeg en af dem der altid har haft meget, men kan godt mærke der kommer lidt mere nu.. også som før nævnt f.eks. under sex.. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået svar fra lægen. Det er ikke blærebetændelse jeg har, så jeg skal åbenbart bare tage den med ro og ikke blive for stresset. Synes nu også jeg slapper meget af, så stress kan det ikke være ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så har jeg endelig fået svar fra lægen. Det er ikke blærebetændelse jeg har, så jeg skal åbenbart bare tage den med ro og ikke blive for stresset. Synes nu også jeg slapper meget af, så stress kan det ikke være ;)

Ihhhh hvor besværligt..

Nå men du må jo prøve at holde lidt ro på, og passe på med din cykel . ;) - Dejligt du ikke føler stress ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER