Kanske

...

9 indlæg i dette emne

Her er der stille.. hun vender sig lidt engang imellem, men ingen spark idag kun små puf.. :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

hvordan føles det når de hikker??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lille dreng bevæger sig rigtig meget i maven, han sparker ret hårdt for tiden, og mosler ekstra meget når han vender sig.. - Oplever ofte at han hikker, men ikke dagligt..

- Jeg læste at livmoderen udvider sig i "ryk" - omkring den tid man ellers ville ha haft mens, men at baby vokser hele tiden, og derfor bliver pladsen lidt mere trang omkring menstiden.. - så måske er det derfor der er ekstra besvær med at dreje rund i maven ;)

- Han ligger med benene op af, så han kan nå mine ribben.. - håber han flytter sig inden han bliver alt for stærk, det er ikke smadder rart.. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎19‎-‎03‎-‎2013 at 7:33 PM, Cirkeline88 said:

hvordan føles det når de hikker??

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har en meget aktiv baby, som også ligger lige ud imod maveskindet - men jeg har endnu til gode at opleve, at han har hikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jeg mærkede nogle små ryk i går, ikke ligesom et spark, men det var kun nogle få gange. Hvordan kan I mærke om han/hun ligger med hoved nede i bækkenet og benene mod ribbenene? Men ellers er han meget aktiv ind imellem. Det er en lidt sjov fornemmelse når han sparker, men også dejlig :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan I mærke om han/hun ligger med hoved nede i bækkenet og benene mod ribbenene?

Jeg kan mærke hans hoved over i siden af min maven.. for det meste ligger han med hovedet der, liggende på ryggen ned af og benene op på den anden side.. Og så sparker han ufattelig mange gange i løbet af dagen.. og "altid" i venstre side af maven - han vender sig ikke ret meget, og når han gør, bliver maven helt skæv også vender han hurtigt tilbage igen :) - Han bliver "sur" når jeg omnatten ligger min på den side hvor hans hoved er, så bokser han løs til jeg vender mig igen..

- stædig unge, skal nok blive sjovt at få ham ud.. - Men kom en nat til at tænke op at hans hoved måske kom i klemme, så fik helt dårlig samvittighed ;)

Han slår en del med armene også, det er mindre områder og slet ikke lige så kræftigt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

On ‎21‎-‎03‎-‎2013 at 9:31 AM, Melas said:

...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER