Catalina

Gravid trods mens? update #9

13 indlæg i dette emne

Er lige på som undercover da jeg helst ikke vil at omverdenen ved for meget endnu :)

Kort fortalt:

Omkring d. 2 marts havde jeg ÆL (positiv ÆL test), lad os kalde denne dag for 2+0.

3+2 Anelse lyserødt udflåd

3+3 Brunt udflåd

3+4 Starter mens med frisk rødt blod

3+5 Mens er stoppet igen

3+6 Mens dukker op igen, tager en test som får en meget svag 2 streg EFTER de 10 min

4+0 Bløder stadig, tester igen, positiv inden for de 5 min, dog stadig meget svag

4+1 Mens ved at være ovre, stadig positiv test

4+2 (I dag) mens er helt ovre, stadig positiv test ikke stærkere end i går, men den er heller ikke mindre

Igennem denne mens, har min temperatur hele tiden været høj, så den er ikke på noget tidspunkt faldet til før ÆL niveau, hvilket jo burde være et godt tegn. Derudover har jeg blødt noget mindre end normalt (men frisk blod), og faktisk kun når jeg har været på toilettet, har næsten ikke haft blod i bindet. Har ikke haft andet end lette mens smerter, så tænker at GUL er udelukket.

Andre som har prøvet noget lignende? Og viste i jer at være gravide, eller havde i mistet?? Synes godt nok min krop driller mig, og havde håbet på at min test i dag var tydeligere end i går, men desværre... bare det samme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har prøvet noget lignende, og jeg mistede.. Barnet udviklede sig langsomt, og jeg mistede omkring uge 8-9..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er svært, men jeg tror ikke du bliver klogere på testen medmindre du venter med at teste et par dag - så burde testen have udviklet sig til at være tydeligere, da HCG stiger hver 2. dag :) Så håbet er da bestemt ikke ude :) Det sker jo, at nogle får mens og alligevel er gravide - jeg kender 1, som fik en atypisk mens og som er gravid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg blødte de mange første uger af min graviditet - også frisk blod. I dag er jeg i uge 27 :)

Men det kan godt være normalt at bløde omkring mens selvom man er gravid, det er et kendt fænomen at kroppen ikke liiiige forstår den er gravid, så det behøver ikke betyde du har mistet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres hurtige svar! Kan godt se at det kan gå begge veje... men hvor dagene da bare går langsomt når man skal vente med at teste et par dage! Tålmodighed er nok ikke min stærkeste side.. Har endda fri de næste par dage, også tiden bestemt ikke hurtige, men tænker de fleste herinde kender følelsen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har prøvet noget lignende, og jeg mistede.. Barnet udviklede sig langsomt, og jeg mistede omkring uge 8-9..

Det er jeg ked af at høre... tænker så også at jeg hellere vil miste nu, end når man først er endnu længere henne..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved godt det er svært, men jeg tror ikke du bliver klogere på testen medmindre du venter med at teste et par dag - så burde testen have udviklet sig til at være tydeligere, da HCG stiger hver 2. dag :) Så håbet er da bestemt ikke ude :) Det sker jo, at nogle får mens og alligevel er gravide - jeg kender 1, som fik en atypisk mens og som er gravid :)

jeg blødte de mange første uger af min graviditet - også frisk blod. I dag er jeg i uge 27 :)

Men det kan godt være normalt at bløde omkring mens selvom man er gravid, det er et kendt fænomen at kroppen ikke liiiige forstår den er gravid, så det behøver ikke betyde du har mistet.

Dejligt også at høre positive historier! Tænker at hvis jeg har mistet, så gjorde jeg det mens jeg blødte, også burde min temperatur jo nok snart falde, og testene burde blive mindre positive... må prøve at vente til torsdag... skal bare til frisør torsdag, og ville jo gerne have aflyst at få striber i hvis jeg nu var gravid... men det ved jeg nok ikke mere om før torsdag morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt også at høre positive historier! Tænker at hvis jeg har mistet, så gjorde jeg det mens jeg blødte, også burde min temperatur jo nok snart falde, og testene burde blive mindre positive... må prøve at vente til torsdag... skal bare til frisør torsdag, og ville jo gerne have aflyst at få striber i hvis jeg nu var gravid... men det ved jeg nok ikke mere om før torsdag morgen...

Vil lige tilføje, at jeg også har blødt i min graviditet med min datter- og hun er altså 8 mdr. I dag :wub

De blødninger var mensagtig og kraftige, startede i uge 9+5 og var der det meste af tiden i resten af graviditeten.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige en update,

Mine tests er stadig ikke alt for positive, de er dog blevet mere postive.

Ringede til lægen for at høre hvad hun synes, og hun sendte mig videre til en speciallæge for at blive scannet.

Heldigvis så det ikke ud til at der er en graviditet udenfor livmoderen, desværre var der heller ingen graviditet i livmoderen, men det var tydeligt at jeg havde været gravid, der var stadig noget væv.

Jeg fik taget en blodprøve for at se hvordan mit hcg opfører sig, også skal jeg have taget blod igen på mandag.

Skal regne med at jeg nok kommer til at bløde igen, men det er vidst meget forskelligt, håber dog at hcg hurtigt falder så vi kan komme igang igen.

Så desværre ikke gode nyheder herfra, men det kunne også have været værre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at det ikke skulle være, men godt at det i det mindste skete så tidligt! Kan godt forstå at du bare vil igang igen :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv at det skulle gå sådan. Men sådan går det jo desværre ind i mellem. Håber I hurtigt bliver gravide igen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her venter jeg stadig på om jeg er gravid eller ej.. Er ved at blive vanvittig af den lange ventetid..

Efter at have fået besked om at der ikke var nogen graviditet i livmoderen havde jeg fred med det.. Men efterat have fået svar på blodprøverne fik jeg alligevel lidt håb, hCG er fordoblet som det skulle over 2 dage.. Og det lignede en almindelig graviditet sagde lægen.. Min krop opfører sig som en gravid, med tunge bryster og åreknuderne er også allerede retur.

Samtidig med symptomerne har jeg plet blødt et par gange.. Men kun meget lidt.. Har selvfølgelig ikke meget håb i en normal graviditet og regner med at miste, men ventetiden tager godt nok hårdt på mig...

Det værste ved at være gravid, er ikke at være det..

Bare lidt brok herfra :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber da, at det alligevel var en graviditet som bare ikke var til at se endnu og resulterer i en fint barn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER