JaMa

Efterveer som flergangsfødende ?

8 indlæg i dette emne

Jeg har lige født vores tredje barn i forgårs, en skøn lille pige <3 :) jeg har virkelig mange efterveer, specielt under amning. Hvor lang tid skal jeg mon regne med at det bliver ved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har lige født vores tredje barn i forgårs, en skøn lille pige <3 :) jeg har virkelig mange efterveer, specielt under amning. Hvor lang tid skal jeg mon regne med at det bliver ved?

Tillykke :loveshower

Jeg havde efterveer i en lille uge, tror jeg. Og de kom kun under amning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke med den lille :hurra

Ja de kan være ret slemme, jeg fødte mit 4. barn i august... Jeg syns de aftog efter ca 4 døgn, så var de kun svage og jeg mærkede dem vel en uges tid i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke jeg spurgte min jordemoder (fungerer som sp hernede)i går da jeg stadig har lidt ved amning (fødte den 22.2.13) hun sagde det var normalt i op til seks uger efter fødslen og det samme mht blødning der kommer og går og kan have alle farver fra frisk blod. Brun. Gul.hvid.lyserød. lad os ikke håbe det varer så længe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

oh yes, efterveer under amning, klassiker - og hvor er det bare ikke særlig sjovt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun et barn, så jeg skal ikke gøre mig klog på det. Men en veninde som har flere børn siger at efterveerne bliver værre for hvert barn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg kun et barn, så jeg skal ikke gøre mig klog på det. Men en veninde som har flere børn siger at efterveerne bliver værre for hvert barn.

Det har jeg også hørt fra en veninde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh håber ikke de bliver værre for hvert barn :unsure jeg havde rigtig mange allerede efter første fødsel.Gjorde SÅ ondt hver gang jeg ammede de første dage da det satte gang i dem hver gang...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER