Jane Doe

Fra not til hot! ;) Jeg starter forfra!

70 indlæg i dette emne

Fra not til hot! http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/wink.png

NU skal jeg altså i gang med at tabe mig igen, så jeg kan genfinde mit gamle lækre "mig"! Det dur bare ikke med at proppe i hovedet, have minus energi og være led og ked af mit spejlbillede.

Jeg vil sætte mig nogle delmål, og så må jeg finde belønninger til mig selv undervejs, til når målene opnåes. Belønningen må IKKE være mad/slik! Det er simpelthen for tåbeligt, og det er en vane, som må stoppe nu. Jeg vil hellere forkæle mig selv med noget andet lækkert - En god oplevelse, tøj, whatever. Så kom gerne med forslag, tøser!

Start 18. marts 2013

Startvægt: 66,2 kg

1. delmål

64 kg Nået 12. april 2013 - 63,8 kg! http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/yay.gif

2. delmål

62 kg

Slutmål

59-60 kg

Hep hep! http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/8.gif http://www.babyklar.dk/forum/public/style_emoticons/#EMO_DIR#/cheerleader3.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Velkommen til med den gode beslutning! :super Jeg hepper på dig!!! :glad

(Men hvad sker der for at din startvægt er lavere end mit slutmål? :P Nå, det er jo individuelt, hvad man ønsker sig at veje og højde osv... Synes bare det var lidt komisk :))

Forslag til forkælelse:

Ny lækker neglelak

Ansigtsbehandling

Tur til frisøren

Nye sko

Nyt tøj

Fine lysestager med flotte lys - det hygger

Hyggelige tekopper med lækker te, der kan drikkes uden sukker mv.

Tur til fotografen, enten for at få taget billede af nye lækre dig, eller af hele den smukke familie

Medlemskab til fitnesscenter (evt. inkl. spa)

Luksushjemmesko med uld

Se evt. også denne tråd: http://www.babyklar.dk/forum/17955/smaforkaelelse-der-ikke-har-med-mad-at-goere.html

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Day one

Jeg synes allerede, at det er helt vildt svært ikke at proppe i hovedet :unsure (Haha, sikke en joke jeg er! :lolhit) Godt det lige fik mig på andre tanker at skrive dette indlæg ;) Nå, men jeg vil prøve at nå første delmål 13. april. Jeg skal i byen med nogle veninder der, og forhåbentlig kan det motivere til vægttab, da jeg altid gerne vil se godt ud til en fest (selvfølgelig også til hverdag, men ja...) :P

Min tanke er at begynde at gå en tur flere gange om ugen, men i dag bliver det i hvert fald ikke til noget! Så blæser jeg da væk :D Jeg må op på crosstraineren i aften i stedet :8:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til med den gode beslutning! :super Jeg hepper på dig!!! :glad

(Men hvad sker der for at din startvægt er lavere end mit slutmål? :P Nå, det er jo individuelt, hvad man ønsker sig at veje og højde osv... Synes bare det var lidt komisk :))

Forslag til forkælelse:

Ny lækker neglelak

Ansigtsbehandling

Tur til frisøren

Nye sko

Nyt tøj

Fine lysestager med flotte lys - det hygger

Hyggelige tekopper med lækker te, der kan drikkes uden sukker mv.

Tur til fotografen, enten for at få taget billede af nye lækre dig, eller af hele den smukke familie

Medlemskab til fitnesscenter (evt. inkl. spa)

Luksushjemmesko med uld

Se evt. også denne tråd: http://www.babyklar....d-at-goere.html

:balloons

Tak for de mange gode forslag, hep og linket :)

Hehe, ja det er måske lidt komisk, men jeg er 166 cm høj, så jeg synes faktisk, at en vægt på 59-60 kg vil passe rigtig godt til mig :) Desuden kan jeg oplyse, at jeg som det laveste har vejet 49 kg (i mine unge dage, høhø :P ) og som det højeste 74 kg (efter graviditeten med vores førstfødte), så det er vist et meget godt kompromis med min krop ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj med vægttab. Jeg har også en plan om at når jeg kommer hjem fra ferie skal det være. Det har ikke været sjovt at skulle i badedragt og bikini på ferien og heller ikke sjovt at str på tøjet er en str 44 når jeg var vant til en str 36-38.

Mit store problem er også ikke at proppe i hovedet men for filan. Kan sgu ikke fortsætte med at ligne en gravid hvalros :(

Jeg hepper fuldt ud på dig :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder da rimeligt med vægten :) Jeg er også lidt højere end dig - 174 cm :) Ikke så godt, at du allerede har lyst til at proppe i hovedet :lolhit Hvis det endelig skal være, kan du så ikke spise sådan noget, som man kan spise sig forholdsvist mæt i for forholdsvist få kalorier? F.eks. ananas, spidskål, gulerødder, vandmelon? :)

Og god tur på crosstraineren. GO GO GO! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj med vægttab. Jeg har også en plan om at når jeg kommer hjem fra ferie skal det være. Det har ikke været sjovt at skulle i badedragt og bikini på ferien og heller ikke sjovt at str på tøjet er en str 44 når jeg var vant til en str 36-38.

Mit store problem er også ikke at proppe i hovedet men for filan. Kan sgu ikke fortsætte med at ligne en gravid hvalros :(

Jeg hepper fuldt ud på dig :glad

Mange tak :) Hepper også på dig! :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det lyder da rimeligt med vægten :) Jeg er også lidt højere end dig - 174 cm :) Ikke så godt, at du allerede har lyst til at proppe i hovedet :lolhit Hvis det endelig skal være, kan du så ikke spise sådan noget, som man kan spise sig forholdsvist mæt i for forholdsvist få kalorier? F.eks. ananas, spidskål, gulerødder, vandmelon? :)

Og god tur på crosstraineren. GO GO GO! :glad

Det havde nok været godt med noget frugt, men jeg endte i stedet med en lille håndfuld mandler :rolleyes

Crosstraineren venter stadig på mig - Skal liiiiige have lagt Xander i seng først ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep :glad

YOU CAN DO IT :kiss

Længere kommentar må vente - der er bud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå, ingen crosstrainer til mig i dag, men jeg har simpelthen bare været så flad her til aften. Jeg tænker også, at det vigtigste er, at jeg INTET guf har spist i dag! :glad Jooo, okay - Jeg har drukket to store kopper the med sukker i, men jeg er i gang med at skære ned på sukkerindtaget, for en kold tyrker bliver det ikke ;) Det er bare så koldt i dag!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep hep hep :glad

YOU CAN DO IT :kiss

Længere kommentar må vente - der er bud ;)

Tarrrrk :) Jeg håber, jeg kan gøre det!!! Der skal lige arbejdes lidt med den der viljestyrke :P

Her er der også bud - Det er bare min seng, der kalder ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en rygrad jeg har... Jeg stod og lavede lasagne til aftensmad i går, og det duftede bare så godt, at jeg fik kæmpe meget lyst til cola til maden (også liiidt farligt at have cola hjemme og dermed inden for rækkevidde). Efter maden smuttede jeg en tur i Brugsen, fordi vi manglede nogle ting. Hvad røg der ned i kurven, spørger du? En pose chips (forbandede Brugsen med deres gode tilbud!)... HELDIGVIS nøjedes jeg med to glas cola og knap halvdelen af chipsposen (manden gad åbenbart ikke spise så mange, så godt jeg kunne holde igen, for ellers havde den hele da været væk på 0,5!!!), så jeg er ikke helt til skammekrogen. Meeen jeg må altså lige stramme mig lidt mere an i dag, og så skal jeg altså op på den crosstrainer!

Godmorgen... ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver vist ikke i denne uge, at jeg skal koncentrere mig om vægttab... Jeg har simpelthen bare så meget andet, der fylder i hovedet for tiden, så jeg magter det ærlig talt ikke! :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er ikke til at undvære alle de søde sager, når der er andet der rumsterer i hovedet :( Måske skulle du istedet starte med at forkæle dig selv med noget lækkert sundt og på den måde lige så stille fylde køkkenet med gode sager, så der slet ikke er "plads" til cola? :)

Du kan godt, jeg tror på dig :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Det er ikke til at undvære alle de søde sager, når der er andet der rumsterer i hovedet :( Måske skulle du istedet starte med at forkæle dig selv med noget lækkert sundt og på den måde lige så stille fylde køkkenet med gode sager, så der slet ikke er "plads" til cola? :)

Du kan godt, jeg tror på dig :kram2

Ja, det vil helt sikkert hjælpe ikke at have guf i huset, så man skal finde på sundere alternativer :) Det bliver som sagt bare ikke i denne uge, at fokus ligger der...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har begravet mig i crap hele weekenden, og jeg har nu den ledeste hovedpine <_< Tror vist bare jeg går i seng og starter op på en frisk i morgen!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

1. vejning

Den første uge kan der ikke prales af noget som helst! Det vildeste jeg har ydet var 15 min. på crosstraineren i lørdags, fordi jeg var rastløs :rolleyes Grunden hertil kan læses i min mortråd, men det er jo ingen undskyldning for at proppe i hovedet. Faktisk får jeg det jo kun dårligere af at æde en masse crap, og energien forsvinder fuldstændig af det. Så NU må jeg altså lige op på (trænings)hesten igen!

Vægt 25. marts

65,7 kg

- Hvilket giver et vægttab på 0,5 kg! :o :D :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :yay Så længe det går den vej! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yay :yay Så længe det går den vej! :)

Ja! :D Jeg er godt nok overrasket! Men hey, minus er altid bedre end plus - Uanset hvor meget det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik man lige en lille tur med ungerne ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgenmad: Bolle med ost og et glas skummetmælk

Frokost: Rugbrødsmadder med spegepølse og et stort glas vand

Snack: En lille håndfuld mandler

Aftensmad: Bøffer bagt i stanniol, hjemmelavede pommes frites, blandet salat og et stort glas vand

Nu skal jeg bare komme igennem resten af dagen uden guf, og så har vi vist en vinder! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Påsken og slankedyst

Nåååå... Det er ikke gået så skide fantastisk med det vægttab, da manden har haft ferie, som automatisk er lig med hygge :rolleyes Nu er påsken heldigvis snart ovre, og så kan jeg sætte fokus på vægten igen. Faktisk har vi (manden og jeg) aftalt med min mands søster og hendes mand at sætte en slankedyst i gang, da vi alle vil tabe os. Det betyder ugentligt vejning/status for at holde hinanden i ørerne, og så efter et vis antal uger (skal lige aftale hvor mange uger) kårer vi taber og vinderparret. Taberne giver middag til vinderne ;) Håber virkelig at det kan motivere mig, for jeg har brug for det!

Vejning d.d. - 66,6 kg <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé med slankedyst - det der med, at der er mad i vente, kender jeg for godt :rolleyes Engang var det sådan, at vi altid tog ud og spiste, når jeg havde tabt mig fra måned til måned :whistling Det var nu godt at have det at se frem til :P

Jeg har selv gang i 2 slankedyster - den herinde også med genboen :D Også vejning hos lægen, det motiverer også ekstra ;)

Håber ikke påsken har været alt for slem ved vægten - det kan næsten ikke undgåes, at der enten er stilstand eller man måske har taget lidt på over påsken :)

Jeg hepper på dig :)

;kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

God idé med slankedyst - det der med, at der er mad i vente, kender jeg for godt :rolleyes Engang var det sådan, at vi altid tog ud og spiste, når jeg havde tabt mig fra måned til måned :whistling Det var nu godt at have det at se frem til :P

Jeg har selv gang i 2 slankedyster - den herinde også med genboen :D Også vejning hos lægen, det motiverer også ekstra ;)

Håber ikke påsken har været alt for slem ved vægten - det kan næsten ikke undgåes, at der enten er stilstand eller man måske har taget lidt på over påsken :)

Jeg hepper på dig :)

;kram

Hehe, vi skal så ikke ud at spise - Taberparret laver selv maden ;) Og så skal det selvfølgelig være sundt, så vi fortsætter den gode stil :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Svigerinde plus mand er vist gået op i slankedysten i stor stil og spiser allerede sundt - Det kan vi vist ikke heeeelt prale af endnu :rolleyes Jeg bliver nu heller aldrig en sundhedsfreak. For mig handler det mere om at spise med måde, og for at hjælpe mig i gang med det, så har jeg hentet en app ned, så jeg kan indtaste kalorieindtag og dermed holde øje med, at jeg ikke overspiser ift. at tabe mig :) Pt. har jeg 661 kcal tilbage i dag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER