Jane Doe

Fra not til hot! ;) Jeg starter forfra!

70 indlæg i dette emne

Uhh hvor spændende med slankedysten! Hepper på dig :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så blev det officiel vejedag for slankedysten med svigerfamilien! Vægten sagde her til morgen 61,4 kg :yay Og faktisk 61,1 kg da jeg vejede mig uden tøj på (dobbelt :yay :D ) Så jeg er glad! OG tættere på mit slutmål ;) Synes det er vildt at veje så "lidt". Det er seriøst så mange år siden sidst, at jeg slet ikke kan huske hvornår, jeg havde en vægt, der ligner det her! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så godt altså :glad hvor er du sej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så godt altså :glad hvor er du sej!

Tak :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Faktisk har jeg tabt 5,5 kg siden dystens start, og 8 kg!!!!! siden før-graviditetsvægten med Elina! Fandme sygt at tænke på! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

60,9 kg - Det går da den rigtige vej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået lavet status over min nye vægt, da drømmen var, at status skulle være med en pokkers masse smiley'er (kan simpelthen ikke huske dem alle :P ) Nå, men pyt med det. Jeg har nået mit mål! :D Vægten sagde fornylig 59,8 kg, og jeg er dermed 200 g under målet! :glad

Jeg vil egentlig gerne lidt længere ned - På omkring 58 kg. Men jeg har det fint, hvor jeg er nu, så det er ikke noget, jeg vil stræbe efter. Det sker, hvis det sker :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wuhuu :yay :yay godt gået

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold nu op hvor er det flot!!! Stort tillykke. Jeg er også lige et kilo over min målvægt. Håber jeg snart bliver lige så glad som du er ;) Så sejt gået!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er du sej :respekt Sådan skal det være :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har aldrig fået lavet status over min nye vægt, da drømmen var, at status skulle være med en pokkers masse smiley'er (kan simpelthen ikke huske dem alle :P ) Nå, men pyt med det. Jeg har nået mit mål! :D Vægten sagde fornylig 59,8 kg, og jeg er dermed 200 g under målet! :glad

Jeg vil egentlig gerne lidt længere ned - På omkring 58 kg. Men jeg har det fint, hvor jeg er nu, så det er ikke noget, jeg vil stræbe efter. Det sker, hvis det sker :)

:yay :respekt :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Længe siden jeg har skrevet i denne tråd, men det er vist på tide at tage den op igen. Jeg har forsømt min krop :( selvom jeg er begyndt at træne i Fitness World. Vægten er oppe på 63-64 kg nu (ikke et sted jeg vil være!!!!), og nej det er ikke kun øget muskelmasse (I wish!). Jeg har grovædt som et svin, så det er fuldstændig selvforskyldt. Nå, men ind i kampen igen med mig! Målet er stadig at havne på 60 kg eller under. Jeg vejer mig i morgen, så jeg har den nøjagtige vægt, og så skal jeg (igen) være hot. Bum!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep Hep Hep :glad :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hep Hep Hep :glad :glad

Tak for hep, jeg får brug for det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage i kampen :box :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV! 64,6 kg :( Godt jeg kan trøste mig selv med, at de første 1-2 kg ryger hurtigt. Bare "ærgerligt" at vi i dag har 3 års bryllupsdag, som skal fejres med lækker mad og guf :P Må vist hellere prøve at holde mit indtag af det usunde til et minimum. Men fejres, det skal det sgu! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen tilbage i kampen :box :glad

Mange tak! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ØV! 64,6 kg :( Godt jeg kan trøste mig selv med, at de første 1-2 kg ryger hurtigt. Bare "ærgerligt" at vi i dag har 3 års bryllupsdag, som skal fejres med lækker mad og guf :P Må vist hellere prøve at holde mit indtag af det usunde til et minimum. Men fejres, det skal det sgu! :D

Selvfølgelig skal det fejres! (Og tillykke :))

Men der er jo ikke nogen, der siger, at det skal være orgie hele dagen eller at sund mad ikke kan være lækker ;)

Velkommen tilbage i øvrigt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har spist havregryn til morgenmad og en banan til frokost. Derudover har jeg trænet godt 1,5 time i Fitness. Så er der lagt en god stil, og jeg behøver ikke have heeeelt så meget dårlig samvittighed over at hygge i aften :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bøf, fritter og Jensens sauce til aftensmad - Mums! Lidt chips og m&ms samt to glas cola til aften. Synes sgu det er stærkt gået, når man tænker på, at jeg har det med at proppe uhæmmet i munden til der ikke er mere tilbage, haha! :P Alt i alt har det været en god 1. kampdag, hygge taget i betragtning. Jeg er tilfreds! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER