Guest Cirkeline88

Hovedpine.. HJÆLP

19 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste par dage haft rigtig meget hovedpine, det går ikk væk uanset hvad jeg gør..

Men jeg kan ikk finde ud af hvem jeg skal kontakte? Jeg ved jo ikk om det er graviditets relateret eller ej ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hmm... det KAN være noget med dit blodtryk, men er ikke sikker.... jeg ville kontakte egen læge og så tage den derfra. Rigtig god bedring :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Egen læge, uden tvivl. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :) jeg har fået tid ved min egen læge i eftermiddag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har ikke for højt blodtryk, men min læge har taget nogle blodprøver som jeg får svar på imorgen.. jeg har det bare så dårligt altså, der er ingenting der hjælper.. har hovedpine, er svimmel og har kvalme :( jeg har bare lyst til at ligge mig til at sove indtil det hele er overstået :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske har du fået migræne? Er det den ene side af hovedet, der gør ondt? Er du lysfølsom? God bedring!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du kom til lægen.... håber de finder ud af hvorfor du har en så voldsom hovedpine. God bedring.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Godt at du kom til læge. Håber du snart får det bedre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husker du at drikke nok? Hvile nok? Der skal lidt mere vand og hvile til. Vitaminer har du sikkert tænkt på.

Håber de finder ud af noget der kan hjælpe dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg drikker en hel masse, og prøver at slappe af mere end jeg plejer (det er jeg ikke helt god til :rolleyes)

Jeg har stadig hovedpine og er svimmel, jeg har en lidt lav blodprocent, ikke voldsomt lav, men nu skal jeg tage dobbelt jern i en periode også tjekker de mig igen :) også sørger jeg for hele tiden at have noget sukker/sødt på mig sammen med noget vand når jeg skal nogen steder, det hjælper lidt hvis jeg bliver svimmel lige pludselig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg drikker en hel masse, og prøver at slappe af mere end jeg plejer (det er jeg ikke helt god til :rolleyes)

Jeg har stadig hovedpine og er svimmel, jeg har en lidt lav blodprocent, ikke voldsomt lav, men nu skal jeg tage dobbelt jern i en periode også tjekker de mig igen :) også sørger jeg for hele tiden at have noget sukker/sødt på mig sammen med noget vand når jeg skal nogen steder, det hjælper lidt hvis jeg bliver svimmel lige pludselig :)

Jeg håber det virker for dig, for du gør jo alt hvad du kan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det virker for dig, for du gør jo alt hvad du kan :)

jeg håber også det virker, ellers er der godt nok lang tid til termin :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor træls med hovedpine :( Mit blodsukker har også været lavt lige i starten og op til uge 15 ca. og der var druesukker tabletter fantastiske at have med rundt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

årh altså jeg bliver ved med at have hovedpine, og min læge føler jeg slet ikke tager mig seriøst :( samtidig får jeg kvalme og bliver svimmel indimellem.. jeg bliver så frustreret og ked af det :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

HJÆLP!!

jeg har vanvittig hovedpine stadigvæk, det går ikke væk.. jeg har prøvet panodil, frisk luft, sove/slappe af, drikke en masse vand og få sukker og salt..

jeg blir sindssyg det gør så ondt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske du skulle prøve vagtlægen nu du ikke bliver hørt af din egen læge. Man skal ikke have hovedpine så meget.

Har du egentlig fået tjekket din syn også? Bare en tanke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Prøv at drikke en iskold coca cola?

Ellers har du jo gjort alt det du kan gøre - så det er med at hive fat i din læge igen og få forklaret hvor slemt det står til så han/hun tager dig alvorligt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak piger :kiss

jeg har prøvet at ringe til vagtlægen, og fik af vide at jeg skulle slappe af og drikke en masse (for det har jeg jo slet ikke prøvet :rolleyes)

og hvis det ikke hjalp skulle jeg ringe igen imorgen. så det kommer jeg jo nok til at gøre :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du prøvet at gå til en fysioterapeut? Spændinger i nakken kan nemlig også give både hovedpine, kvalme og (voldsom) svimmelhed. Det er desværre bare ikke alle læger, der er opmærksomme på den sammenhæng.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER