MissingLink

Kommer der så sne i år

21 indlæg i dette emne

Jeg synes sne er ENORMT hyggelig at se på, og jeg synes også det ser RIGTIG hyggeligt ud, når der skinner julelys igennem sneen :super

Men indrømmet, det er nok mest indefra jeg synes det er fedt.

Jeg synes nemlig IKKE der er særlig hyggeligt at;

- rydde sne (der var seriøst for meget der skulle ryddes sidste år- eller det var jo i år)

- strø salt (=mega tørre hænder)

- gå i sne (kan oplyse at man ikke behøver være særlig lav, for at en mindre drive kan føles som et større bjerg at bestige)

- køre i sne (med mindre det er i kane, hvilket vi desværre ikke har)

- falde i sne (som jeg med mit lettere klodsede væsen ofte gør)

På den anden side kunne det være super hyggeligt, at tage lillepigen med på en kælketur :biglove

Så ja, jeg er sådan lidt... ved ikke om jeg skal ønske sneens komme eller ej

Hvordan har du det med sne? Håber du på den, eller vil du helst slippe :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg elsker sne, og vil gerne ud og kælke ligesom sidste år! Det var sååå sjovt :)

Jeg kan også sagtens holde til at komme til og fra arbejde i sneen, jeg har alligevel ikke så langt.

Der er dog tidspunkter hvor jeg helst vil undvære sneen. Typisk er det når vi skal rejse - især når vi skal nå hjem til mine forældre til jul.

Det andet er at vi overtager vores nye hus 01.01, og der kan jeg da godt se det ville være praktisk uden sne! Vi regner med at flytte den 29.01, så der må det gerne være tørt og fint :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil have sne sne og massere af sne:

Fordele:

Når haven er dækket af sne er den FULDSTÆNDIG ligeså pæn som ALLE naboernes!!

Sne giver lys og det hele blvier ikke trist og træls.

Når der er sne må man få cacao

Når der er sne må man spise kiks

Når der er sne må man spise chokolade

...ok..."spise" fordelene var der måske flest af, men vil seriøst hellere have sne en slud og blæst som idag!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det helt fint med sne- så længe det ikke ligger ligeså længe som det gjorde sidst, det var lige i overkanten :D

Det var så slemt sidst at mine unger faktisk ikke gad ud og lege til sidst, men vil bestemt gerne have sne igen i år :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Må lige tilføje at skal der komme sne, så må det gerne være inden 20. februar :whistling

Sne og barnevogn harmonerer bare ikke :sm Det fandt jeg ud af da jeg skulle ud med vognen i snemasserne sidste vinter.

Er det muligt at købe snekæder til en barnevogn? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber de endag finder en sne der ikke genere ;) Altså sne der er pæn når man er inde, sjov når man skal lege, men VÆK når jeg står op om morgenen og skal på farten :haha:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber meget på at slippe - har jo termin lige i det nye år, så vil helst ikke kæmpe mig igennem en snestorm på vej til fødegangen :unsure

Men ellers kan jeg godt lide sne, når det har et formål = når man står på ski, kælker, bygger snemænd eller har sneboldkamp. Jeg hader sne/is, der gør det sværere at færdes udenfor og jeg bryder mig virkelig ikke om synet af daggammelt sne, der er blevet gråt og trist af alt forureninen (eller for den sags skyld gult :puke ). Næ, så vil jeg hellere sol, sommer og dejlige grønne træer :wee

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et eller andet sted håber jeg der kommer masser af sne, så vi rigtig kan komme ud og lege i sne'en, det var hun jo for lille til sidste vinter... og jeg elsker sne...

Men ærligt talt så bryder jeg mig ikke om sne på vejene, og ved hvor mange ekstra timer i alt det vil tage at komme frem og tilbage fra arbejde.. som om holbæk-motorvejen ikke irriterende nok i forvejen.. Så hvis sneen nu bare kun falder i haver osv og ikke veje så lad der bare kommer tonsvis af sne :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh der er da ikke noget der er smukkere end en hvid jul, så synes godt at sneen må komme stille og roligt i december :) elsker julehygge :) men i foråret blev jeg godt nok træt af ALT des sne, jo det er da pænt, det bliver det bare ikke ved med at være når det ligger for længe - i hvert fald ude ved vejene hvor sneen i kanterne bliver sort af sod fra bilerne....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ELSKER sne og ønsker det virkelig kommer :rolleyes Vi har lige invisteret i nogle helt nye vinterdæk, så der har bare at komme sne :D

Sidste år var min mand udsendt som soldat da vi havde sne her og der og alle vegne - DET var ikke rigtig sjovt, når man står med alt alene og et lille barn :prik

I år er jeg jo gravid, så der kan jeg jo slet ikke skovle sne, så det må manden gøre :whistling :whistling :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh jeg bare ELSKER sne :loveshower :loveshower

Og der er ikke nogen af generne der generer mig :)

Man skal bare indrette sig efter det, og det er vi ikke så vant til i Danmark....

Jeg håber og tror at vi får lisså meget sne denne vinter som i den sidste... Det har ofte været sådan at hårde vintre kommer i "klumper"... Så skal helt sikkert have bestilt snerydning i år :7himmel

Weeee kan slet ikke vente til verden bliver hvid og smuk og hyggelig... og helst gerne til juletid :tak :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg ikke, gider ikke alt det sne. Jo det er da meget hyggeligt den 24. december, men heller ikke før og heller ikke efter ;) Men ungerne herhjemme er desværre i en anden mening.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker sne, syntes det er lidt som om verden går lidt i stå, der er enhelt anden stilhed når sneen daler :loveshower

Elsker at se ud på de fine hænge lanterne i vores gamle snedækket æbletræ

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig kommer der sne! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja elsker sne :loveshower

vi bor til leje så skal ikke rydde sne eller salte, det har vi folk til :yiepie

Vil helst ikke køre i det, så kunen være fint hvis der kom en masse som blev liggende så vejene kunne blive ryddet og saltet uden de blev dækket til igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg elsker sne, og synes det hører vinteren til, uanset alle de byrder det også medfører, såsom sneskovling, langsom trafik osv. Jeg tager det gerne med (har nu heller ikke mere end 5 min. til arbejde :badgirl

Synes det er SÅ hyggeligt, næsten uanset mængderne. Man kommer naboerne ved når alle står skulder ved skulder og skovler sne, børnene er helt vilde...

Og så synes jeg også at sneen er et dejligt syn, især nu når der tales så meget om global opvarming osv...Så tror jeg at vi alle skal være glade for lidt sne, det betyder jo bare, at opvarmningen ikke har slået så meget igennem endnu.

Knus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg stemmer for MASSER af sne, jeg synes sidste vinter var FANTASTISK :yay

Ungerne taler om når der kommer sne som om det er en selvfølge, men jeg tror desværre det bliver lige så slatten en vinter som de foregående år (09/10 undtaget) :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber de endag finder en sne der ikke genere ;) Altså sne der er pæn når man er inde, sjov når man skal lege, men VÆK når jeg står op om morgenen og skal på farten :haha:

Den hopper jeg gerne med på Trine :lol :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber de endag finder en sne der ikke genere ;) Altså sne der er pæn når man er inde, sjov når man skal lege, men VÆK når jeg står op om morgenen og skal på farten :haha:

Den er jeg helt bestemt med på :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elsker sne, håber der kommer lige så meget som sidste år.. Syntes det er så hyggeligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sne er ikke noget hit i min verden

Mest fordi det er lig med kulde.. Og pga min gigt er kulde ikke altid lige godt og jeg vil ofte opleve at få rigtig ondt i min ryg i flere dage.

Men det ser da pænt ud når bare jeg ikke skal ud i vejret

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER