LouiseM

Fakta om slimproppen?

6 indlæg i dette emne

Hej piger

Er idag 20+3 og er ret sikker på, at slimproppen er gået her til aften. Har forsøgt at finde nogen fakta på nettet, da jeg ikke opdagede at den gik med min førstefødte. Der står alt fra at den sagtens kan gå flere gange, fordi den gendanner sig, til at når den først er gået går der maks 6 uger, så kommer baby... Og nu ved jeg ikke, hvad jeg skal tro?

Er der nogen er jer skønne kvinder, der kan sige noget mere konkret? :/ Er lidt frustreret lige nu, for lillebror skulle jo gerne blive derinde en del uger endnu?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan ikke sige så meget, men min slimprop, eller i hvert fald noget af den, gik første gang 32+3, og min datter blev altså først født 41+1, så max 6 uger er i hvert fald ikke nogen garanti.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik afvide til fødselsforberedelse, at man ikke skulle være nervøs og hvis man ikke var tæt på termin kunne den gendanne sig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er du sikker på det er slimproppen. Man kan jo godt lide af rigtig meget udflåd i graviditeten... Og rigtig meget som i RIGTIG meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snakkede med fg idag, fordi der kom mere og jeg i nat havde smerter af flere omgange. Sådan som jeg beskrev det, var hun også ret sikker på, at det var slimproppen....

Jeg er beordret i ro de næste dage og får jeg flere plukkeveer end jeg "plejer" eller får andre smerter i maven, så skal jeg ringe igen. Iflg den JM jeg snakkede med, kan tabt slimprop både betyde noget, men det kan også sagtens betyde ingenting, fordi den hos nogen bare gendanner sig.

Skal til JM torsdag, og så kan jeg også lige tage en snak med hende om det, hvis ikke der sker yderligere inden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan kun snakke for mig selv. Da jeg ventede min første, gik min slimprop af flere gange og det var sådan nogen gele agtige stykker, lyse. fra det første røg hos mig til jeg havde født gik der præcis en uge, men pas, da du ikke er længere henne end du er, hvis det er den som er røget, mon så ikke den gendanner sig, så han nok skal blive derinde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER