bettyboop1984

Kørepose i klapvogn skal/skal ikke?

11 indlæg i dette emne

Ja, overskriften siger lidt det hele. Hvad bruger I i klapvognen for at baby/barn holder varmen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har et slyngecover fra Tidsel.dk, som jeg bruger udover vikle/baeresele, men ogsaa i bilen og saa i klapvognen, hvor jeg har liftmadrassen liggende, saa kommer slyngecoveret ovenpaa, baby lagt ned, fusserne ned i lommen og saa dynen over, derefter klapvognens overslag :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre jeg voksiposen i klapvognen, men på længere sigt vil jeg havde mig en kørepose beregnet til formålet..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Indtil videre jeg voksiposen i klapvognen, men på længere sigt vil jeg havde mig en kørepose beregnet til formålet..

Hvordan kan det være, at du gerne vil have en kørepose i stedet for voksi? Jeg havde planer om at bruge voksiposen i vores klapvogn, men er det ikke godt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi hr brugt voksen, eller et tykt tæppe, hvis vi bare lige skulle i byen ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan kan det være, at du gerne vil have en kørepose i stedet for voksi? Jeg havde planer om at bruge voksiposen i vores klapvogn, men er det ikke godt?

Fordi at snart så skal voksien til at sidde fast i en sele i barnevognen... og så er der en del arbejde i at flytte den over.. og fordi jeg egentlig er ret øm overfor min voksi.. og jeg synes den er lidt udsat i klapvognen.. og den er heller ikke vandtæt tror jeg ikke.... ikke at man gå uden regnslag hvis det øser ned.. men ej jeg er nok bare øm overfor min voksi i virkligheden...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fordi at snart så skal voksien til at sidde fast i en sele i barnevognen... og så er der en del arbejde i at flytte den over.. og fordi jeg egentlig er ret øm overfor min voksi.. og jeg synes den er lidt udsat i klapvognen.. og den er heller ikke vandtæt tror jeg ikke.... ikke at man gå uden regnslag hvis det øser ned.. men ej jeg er nok bare øm overfor min voksi i virkligheden...

Ellers kan du købe en brugt voksi til klapvognen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores voksi kan ikke være optimalt i klapvognen, da den er med 5-punktssele, og der kun er 3 huller i vores voksi.. Men da hun ikke er større, har det fungeret indtil nu..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores voksi kan ikke være optimalt i klapvognen, da den er med 5-punktssele, og der kun er 3 huller i vores voksi.. Men da hun ikke er større, har det fungeret indtil nu..

Jeg bruger ofte barnevognsselen i klapvognen også, så barnet har større bevægelsesfrihed, men stadig bliver holdt nede i sædet. Og så skal man kun bruge to huller :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kommer an på, hvad vi skal og på vejret :)

Hvis vi skal ud og gå en tur eller ned til toget fx, og det er koldt/blæser så kommer han i køreposen, eller hvis vi fx er hos nogen og har klapvogn med til han kan sove i, og det er udenfor så også i køreposen.

Hvis vi har klapvogn med ude at handle eller i centeret har jeg bare et tæppe med :) han har som regel altid hans fleecedragt på når vi er ude på den her årstid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har sådan en Odder Mini Ray kørepose i vores klapvogn, den er jeg meget glad for. Jeg ville ikke undvære den. Som andre siger kan man alternativt bruge voksipose i klapvognen (evt. købe en gammel brugt voksi som ekstra i klapvognen).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER