Guest Felixmor

Shoppetråden

22 indlæg i dette emne

Annonce ♥

Vi har købt en Sophie Giraffe bidering og en bamse.. Andet tør vi ikke helt endnu, og faktisk så aner jeg ikke rigtig hvor vi skal starte.. :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har slet ikke købt en eneste ting.

Jeg synes det er svært :/ og nu er min søn jo kun 10 mdr, så vi har stort set alt fra ham af store ting.

Jeg vil gerne købe et sæt tøj, men jeg synes det er svært :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke startet på noget endnu.. men har overvejet nogle bøger jeg godt kunne tænke mig...

Kender i nogle gode bøger, om graviditet, fødsel og barnets trivsel og vækst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ikke startet på noget endnu.. men har overvejet nogle bøger jeg godt kunne tænke mig...

Kender i nogle gode bøger, om graviditet, fødsel og barnets trivsel og vækst.

Jeg har nogen stykker liggende, som du gerne må købe, hvis det er ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har købt et par heldragter. En brun og en orange/brun. Jeg glæder mig til jeg når så langt, at vi kan få kønnet at vide. - Så skal der shoppes! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en sød børnebog i Føtex, men ellers er tanken at vente til det kan ses og vi ved hvilket køn baby bliver, før jeg begyder at shoppe :kuller

Det er virkeligt et sødt sæt du har købt der Britta, hvor er det fra ?

:kram Katja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lige en info...

I Babysam igår fortalte de mig lige, at der er flere måneders ventetid på en barnevogn....

Så vær opmærksomme på det når i nærmer jeg termin :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at shoppe stofbleer - til numsen.. Det er skisme en jungle, men jeg mangler vist bare nogle str. newborn, så er vi dækket ind :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg købte en sød børnebog i Føtex, men ellers er tanken at vente til det kan ses og vi ved hvilket køn baby bliver, før jeg begyder at shoppe :kuller

Det er virkeligt et sødt sæt du har købt der Britta, hvor er det fra ?

:kram Katja

Det er såmænd h&ms det bedste til 79, 95 og så har vi købt matchene strømper :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er igang med at shoppe stofbleer - til numsen.. Det er skisme en jungle, men jeg mangler vist bare nogle str. newborn, så er vi dækket ind :)

Spændende. Vi er til engangs papir bleer så det klarer vi nok :D men fedt så er den post væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis.. Har købt en del brugt, så det bliver faktisk ikke så dyrt som man kunne frygte :) Har måske brugt 3000-3500 indtil videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Præcis.. Har købt en del brugt, så det bliver faktisk ikke så dyrt som man kunne frygte :) Har måske brugt 3000-3500 indtil videre.

Ja hvad har vi ikke brugt på bleer indtil videre og vi køber ellers remas.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan godt betale sig.. men så kommer der jo vask oveni.. Og arbejde ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har min mani igennem 7 års behandling - været at shoppe baby tøj.. Når jeg var ved at miste troen eller andet så har det holdt mig oppe at finde alle de gode tilbud.

Så pt. står der pakket 1 hel flyttekasse tøj fra str 74 og op... og så står der 2 1/2 sæk tøj og stofbleer ved siden af.

Ellers er der list små ting som en "Mose-ske" oa. som jeg har købt for gavekort jeg vandt.

Har også et legetæppe jeg en gang fandt i brugsen - sat ned fra 699,95 til 199,95.

Den anden dag købte jeg en træ-ugle-uro... og ja har nu bestemt mig for barnevognen... Meeeeen skal lige finde ud af hvad maven gemmer - inden jeg bestiller den i de farver der så passer til :)

Er glad for jeg har købt alt det tøj.. da jeg jo ikke kommer uden om at det er: Molo, ESL, Katvig, TH, Småfolk osv. det meste af det. (STærke farver <3) - For hvordan pokker skulle jeg have råd til det flotte tøj nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh lige en info...

I Babysam igår fortalte de mig lige, at der er flere måneders ventetid på en barnevogn....

Så vær opmærksomme på det når i nærmer jeg termin :baby2

Hvilken barnevogn er det? - Jeg har nemlig udset mig en, som jeg bare MÅ have.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvilken barnevogn er det? - Jeg har nemlig udset mig en, som jeg bare MÅ have.

Det er generelt...

Den jeg vil have er sådan en man "designer" selv og der kan være op til 12 uger... Men har også hørt at på de mere gængse kan der være lang leveringstid...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror det var lidt af hvert.... ved jo ikke om det er sådan i alle butikker... Odder kunne fx godt have ventetid :/ men jeg er nu ikke i panik endnu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hold da fest, I har købt meget allerede :o Thi hi

Her sætter jeg i stedet penge til siden, på en BABY opsparing ....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I lørdags købte jeg det første til baby - en sød lille trædrage der kan hænge f.eks. over sengen.

Ellers har jeg lidt ting liggende fra de første to graviditeter, hvor vi har købt lidt når vi f.eks. har været ude at rejse for at have et minde til baby derfra og i den anden efter det var offentliggjort fik vi også lidt fra mine forældre. Vi har et par cowboybukser, en ulddragt og hjelm fra Joha i hvidt, et gråt og hvidt sæt.

Og så har vi også nogle forskellige gravid bøger og en strik til baby bog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag fået et par bitte små, hvide, hjemmestrikkede babystrømper af min mors veninde. De er SÅ søde! Jeg elsker bare hjemmestrik i små størrelser. Min søde mor er gået igang med at strikke et par smækbukser i det blødeste, brune garn. Love it!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER