Guest Diden

Gode spørgsmål til kontaktmøde (første møde inden DP start)

6 indlæg i dette emne

Hejsa derude :)

Jeg vil lige høre jeres gode bud på spørgsmål der er vigtige at have med til kontaktmødet..

Kontaktmøde er et "langt" møde inden DP start. Altså ikke det på den halve time, men et møde hvor man sidder og taler om hverdagen, har mulighed for at stille spørgsmål osv..

Tak på forhånd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jamen hvad er du nysgerrig på, mht. dagplejen???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jamen hvad er du nysgerrig på, mht. dagplejen???

Jeg ved ikke rigtig om der er noget jeg er nysgerrig omkring, mere hvis der var nogle gode spørgsmål at komme ind på under mødet som jeg ikke var klar over. :)

Det jeg planlægger at spørge om er den taske de skal have med og indholdet deri. Og så skal vi kigge på vores barnevogn om den er ok stadig, eller om den skal skiftes ud. Ellers har jeg ingen planlagte spørgsmål udover det

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke rigtig om der er noget jeg er nysgerrig omkring, mere hvis der var nogle gode spørgsmål at komme ind på under mødet som jeg ikke var klar over. :)

Det jeg planlægger at spørge om er den taske de skal have med og indholdet deri. Og så skal vi kigge på vores barnevogn om den er ok stadig, eller om den skal skiftes ud. Ellers har jeg ingen planlagte spørgsmål udover det

ellers så tror jeg også at du nok skal få det meste af vide :) jeg plejer i hvert fald at fortælle om en masse nå jeg har kontaktmøde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvor meget er de ude? Grøn spire?

Hvor er de henne når de er ude? Legeplads, skov, strand, bondegård?

Mødes de med andre - hvorhenne - hvor tit? Legestue, legegrupper, fælles legepladsture, besøge hinanden?

Hvor tit laver de kreative ting?

Hvad er køn og alder på de andre børn? (hvis der nu er nogen der er syge og ikke lige er der når du er der)

Hvor tit er der forældrearrangementer?

Hvad spiser de - kun rugbrød eller er der også varm mad på programmet?

Er det nul sukker politik eller er det ok til f.eks. fødselsdag?

Hvordan dokumenterer hun hvad hun laver - intra, opslag, digital billedramme, facebook, mms andet?

Er gæstepleje hos en børnene kender f.eks. fra legestue, eller en fremmed? Hvornår bliver man ringet op hvis ens dp er syg (det er surt at mobilen er slukket hvis de ringer kl. 6.30)?

Super :D Der var mange spørgsmål der jeg slet ikke anede, som jeg rent faktisk gerne vil vide! :) TAK!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER