Nitzen1987

Hvad sker der, hvis man takker nej til det første pasningstilbud?

5 indlæg i dette emne

Kan se at vi skal skrive os op forfra igen, hvis vi siger Nej tak til det pasningstilbud som vi har fået, men kommer vi så bagerst i køen, eller?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg ved ikke om i kommer bagerst i køen. Men så er det jo ikke sikkert i kan få en tid før garanti datoen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Umiddelbart er reglerne at man så skal om bag i 3 mdrs. kø igen.

Vi takkede nej tak til den første dagplejer vi fik tilbudt. Vi takkede nej med begrundelsen at der blev røget i hjemmet, der gik et par dage så tilbød de os en anden dagplejer. Så det kan godt lade sig gøre, men om vi bare var heldigve ved jeg ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tror umiddelbart du kan finde ud af det på jeres kommunes hjemmeside ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ringe til Pladsanvisningen. Det er meget nemmere, da de kan ordne det uden at fjerne dig fra listen, og de er altså meget søde at snakke med. Jeg ved ikke om du beholder den samme plads på listen, men da pladserne fordeles efter alder, tror jeg det faktisk. Du kan bare ikke være sikker på at få tilbudt noget andet inden den dato, du har skrevet dit barn op fra. Jeg blev tilbudt en dagpleje, der lukkede 16.15, og det kan ikke hænge sammen i min hverdag, så jeg ringede og gik efterfølgende derind (var ret insisterede uden at brokke mig). Endte med at få tilbudt en vuggestueplads (ikke en af dem jeg havde håbet på men bedre end dagplejepladsen), takkede ja men bad om at blive på ventelisten. To dage senere fik jeg tilbudt en anden plads, som jeg havde på ønskelisten :-).

Hvis du har brug for en plads fra en bestemt dato, ville jeg nok sige ja tak til den tilbudte plads og blive på ventelisten, så du ikke risikerer at stå uden, men stadigvæk har mulighed for blive tilbudt noget andet.

Jeg er i øvrigt også fra Randers :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER