SMES

Uro til vugge/seng

9 indlæg i dette emne

Mangler nogle forslag til en uro til sengen...

Hvad skal man vælge og hvorfor.. hvad er jeres erfaringer, hvilke tanker har i?

Jeg ved ikke om det er noget man skal tænke på, men tænker det er bedst hvis det er en der spiller længe evt. Ikke slukker selv.. men ved det faktisk ikke..

Venter os en pige :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har to, og synes kun de har været irriterende. De var i vejen, og min søn var bedøvende ligeglad med lyden, han legede bare med den og det resulterede i ingen søvn.

Så jeg har desværre ingen gode råd :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi havde ingen uro og savnede det heller ikke. Lånte en vugge af en veninde hvor der hang en uro på vuggehimlen, pillede den af, da det ikke var til at lægge Erica i vuggen uden hun ramte den.

Så mit råd er ikke at købe en, og hvis du gør, så skal du sikre dig den ikke kommer til at hænge i vejen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for råd... :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er så modsat. Kunne ikke leve uden vores uro. Vi har en Tiny love musikuro. Den har 3 forskellige melodier og slukket efter 20min. Hun er altid falde i søvn til den. Da hun var lille lå hun og stenede på bamserne der drejede rundt, indtil hun faldt i søvn.

Efter hun begyndte at rejse sig i sengen pillede vi armen med bamserne af. Så nu er det bare musikdelen der sidder på sengen. Hver aften spiller den når hun falder i søvn :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har to, og synes kun de har været irriterende. De var i vejen, og min søn var bedøvende ligeglad med lyden, han legede bare med den og det resulterede i ingen søvn.

Så jeg har desværre ingen gode råd :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har en uro, som hænger i fodenden af sengen :)

Det er vi glade for :) Den bruges mest til hvis vi lige skal ligge hende 4 min ;) Og emst da hun var mindre, eftersom hun bare hiver fat i den nu :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ingen over sengen da det "anbefales" ikke at have noget som kan distrahere.

Har til gengæld en musikuro ved puslebordet som jeg bruger når han pusles til nat (og kun der) som en del af putterutinen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de fine svar... rart at vide at noget som man tænkte man skulle have, måske er unødvendigt..

Så kan vi købe noget andet...

Tror jeg vil finde noget til puslebordet istedet.. også holde senge fri for uro :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER