salka20

Hvor utydelig streg?

33 indlæg i dette emne

Hvor utydelig må sådan en streg på en Gtest være før den ikke gælder!

I dag er det 15 dage siden jeg blev ins. så testede, da min mens i sidste forsøg kom på 14 dagen.

Nå men på testen var én meget tydelig streg og én nærmest ikke eksisterende streg.

Er det for utydeligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Prøv at lægge et billede herind? Så er det lidt nemmere at vurdere.. Ellers må du give det et par dage og teste igen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er svær at sige. Prøv igen om et par dage og se om den ikke udvikler sig.

Men der skal i hvert fald være farve i stegen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville også teste igen om et par dage :)

Men du kan se min første test fra 3+3 = nærmest ikke-eksisterende streg:

476B3468-F93E-45FB-A5D9-5A0E74E91589-176-000000279BB97428.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt ane nr 2 streg ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig, som udgangspungt så er en streg = positiv test uanset hvad. I starten vil den sansynligt nok være meget utydelig da du ikke kan være ret langt henne. Nogle er meget lang tid om at få en tydelig streg (jeg er en af dem )

Men hvis du kan skimte eller blot fornemme en streg , ja så er den nok hjemme smiler.

Grunden til at man siger at man ikke kan regne med de utydelig streger samt g test der har overskredet de sedvandelige 10 minutter er fordi at man godt kan risiker at et æg sætter sig fast for der efter at gå tilgrunde igen inden din næste mens.

Men der er jo ingen grund til ikke at tænke positivt og så krydse finger.

Foresten så skal du ikke blive bange hvis din utydelige streg pludselig er væk i nogle dage eller lige frem i en uges tid eller mere, så tester du bare igen og igen og igen og langsomt vil din streg blive mere og mere tydelig.

Jeg sider selv og venter på min streg skal kunne ses inden for tiden . Lige nu går der 2 timer før den kommer frem.

Men den er der!

Den har også lige været væk i en uge , men så igår efter kun 1 time var den helt tydelig (det vil sige stadig meget svag, men jeg kunne se den)

Held at lykke knus far wivvi

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med dig, som udgangspungt så er en streg = positiv test uanset hvad. I starten vil den sansynligt nok være meget utydelig da du ikke kan være ret langt henne. Nogle er meget lang tid om at få en tydelig streg (jeg er en af dem )

Men hvis du kan skimte eller blot fornemme en streg , ja så er den nok hjemme smiler.

Grunden til at man siger at man ikke kan regne med de utydelig streger samt g test der har overskredet de sedvandelige 10 minutter er fordi at man godt kan risiker at et æg sætter sig fast for der efter at gå tilgrunde igen inden din næste mens.

Men der er jo ingen grund til ikke at tænke positivt og så krydse finger.

Foresten så skal du ikke blive bange hvis din utydelige streg pludselig er væk i nogle dage eller lige frem i en uges tid eller mere, så tester du bare igen og igen og igen og langsomt vil din streg blive mere og mere tydelig.

Jeg sider selv og venter på min streg skal kunne ses inden for tiden . Lige nu går der 2 timer før den kommer frem.

Men den er der!

Den har også lige været væk i en uge , men så igår efter kun 1 time var den helt tydelig (det vil sige stadig meget svag, men jeg kunne se den)

Held at lykke knus far wivvi

Desværre kan nogle teste lave det der kaldes en skyggestreg (en svag streg, uden farve) hvis den ligger mere end de anbefalede 10 min..... Denne streg betyder ikke at du er gravid, og det er derfor man siger testen skal smides i skraldespanden efter 10 min......

Men krydser fingre for at i begge snart står med fine positive tests :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Har smidt den ud igen. Havde den ikke til at ligge mere end 5 min så kan ikke være fordi den var "for gammel". Må prøve at teste om et par dage igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pøj pøj med det

Jeg håber der kommer en farverig, tydelig streg på den næste test

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den var positiv her til morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke :yay :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :)

(null)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tark... Så må i lige hjælpe mig nu.

Hvad må man hvad må man helst ikke?

Hvad er godt at spise og hvad bør man holde sig fra?

Fortæl fortæl :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Stort tillykke! Hvor dejligt! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke!! :loveshower

Sikke en rejse der er startet nu.... et nyt lille liv :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja lykken varede så ikke ret længe.

Har desværre mistet i dag i 6+2 ;-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Øv kender følelsen. Håber snart i er klar igen til et nyt forsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor må det være hårdt for dig :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var synd. :kram :kram :kram :kram :kram

Håber snart at I bliver gravide igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da også :kram

Må man spørge, om det var en SA eller hvordan du opdagede det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er jeg ked af at høre. Kæmpe krammer og håber på to nye streger for jer SNART :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da også :kram

Må man spørge, om det var en SA eller hvordan du opdagede det?

Sidste lørdag havde jeg rigtig ondt i den ene side, som sidestik. Virkelig ondt.

Tog til,vagtlægen, som sagde det var helt normalt og at det nok var ligament smerter.

Har haft lidt brunligt udflåd og en enkelt dråbe rødt blod.

Onsdag hvad jeg pludselig en del brunt udflåd så ringede til gynækologen(er insemineret, så havde en kontakt person) han sagde også at det vat meget normalt og hvis det var noget galt, var der jo ikke rigtig noget de kunne gøre så tidlig i forløbet.

Men det føltes are helt forkert.

Så fredag eftermiddag hvor jeg var på toilet kunne jeg mærke at der kom en lille klump med ud. Og da jeg tjekkede var det ikke kun blod. Så der var jeg klar over hvad der var sket, var så ved vagtlægen igen for at få det bekræftet og var ved gyn i går format tjekket at alt var ude.

Men havde ingen smerter udover den lørdag og har ikke blød noget særligt.

Mvh Lene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sorry for stavefejl. iPhones i ved ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER