Katarina

Er det kun mig ?!

3 indlæg i dette emne

Hejsa i skønne damer :)

Er det kun mig eller synes i også at tiden løber afsted?!

jeg sidder her og har lidt over 4 uger tilbage til termin, hvor lillebror eller søster kommer.

Og så får jeg kigget på hvilken mdr vi er i og tænker holde da op..

Lige om lidt bliver guldklumperne 2 år... Hvor er de 2 år blevet af..! Jeg synes virkelig at tiden går alt for stærkt, og det blev bestemt ikke bedre af,

Jeg i går gik alt babytøj igennem for at gøre klar til baby, og fik set alt det tøj fra da Lucas var "lille" :)

Jeg har meget svært ved at forstille mig at min lille dreng, virkelig har været så lille at han har kunne passe det tøj..

Synes ikke det er så langt tid siden jeg lagde det væk, fordi det var for småt til ham..

Men hvordan går det med jer og guldklumperne?

Vi har for 3 uger siden haft besøg af sundhedsplejsken til 1½ år samtale, og hun kunne ikke sige at Lucas manglede noget eller var bagud på nogle måder.

Hun var meget overrasket over, hvor aktiv og glad en dreng han var. Det eneste hun havde at sige var at han skulle læse/se nogle flere bøger..

Men det er ikke bare sådan lige til at få så aktiv en dreng til at sidde stille og læse/se på bøger.. Vi kan ihvertfald ikke få ham til det :)

Men ellers går det kanon hos os :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg kan hellere ikke forstå hvor tiden er blevet af. Jeg synes hele tiden der sker så meget med Ronja. Hun kan virkelig mange ting nu og forstår endnu mere.

Hun er en værre hidsigprop og der er bestemt også fart over feltet med hende.

Jeg er begyndt at læse bøger om aftenen når jeg putter Ronja og hun er begyndt at synes det er hyggeligt. I starten skulle hun lige finde ud af det og finde ud af hun ikke behøver at blader bogen igennem på ingen tid, men at der også sker ting på billederne. Nu er hun begyndt selv at hente bøger engang imellem og vil læse eller blader dem med os. Hun er begyndt at sige lyde til de forskellige billeder også. Jeg laver også lidt sjov når vi læser. Har f.eks. en bog hvor de spiser æble, så siger jeg haps og lader som om jeg spiser bogen samtidig. Og ved dyr laver vi dyrelydene. Det gør det lidt sjovere for dem :)

Vi er ikke begyndt at snakke PB igen, udover at det tidligst bliver når Ronja har rundet de to. Lige nu vil vi gerne bare nyde hende og lige have os selv tilbage igen.

Spændende hvornår jeres lille ny kommer og hvordan Lucas tager at blive storebror :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er helt vildt, som tiden er fløjet afsted :o

Er lillebror/-søster kommet?

Vi venter også på små søskende...denne gang to på én gang :kuller . Der er højst 4 uger, til de skal fødes :wub :kuller :loveshower Så bliver Kristine storesøster. jeg er meget spændt på, hvordan hun tager det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER